Kjenner babyens «personlighet»

endelig_vår_tur

Forumet er livet
Maiblomstene 2017
Rart med det, hun er fortsatt i magen, og jeg har ikke «møtt» henne. Likevel føler jeg at jeg kan si noe om hennes personlighet allerede.
Vet hva som får henne til å reagere etc. Virker som hun er ei bestemt frøken som vet hva hun vil, og sier ifra. Noen stillinger liker hun absolutt ikke, mens andre elsker hun. Sett dette over flere uker.
Hun liker ikke at noe presses mot magen, eks doppler, CTG. Da sparker hun ifra. Hun reagerer på andres hender på magen. Eks hun kan ha et sparkeshow, og så kommer andre for å kjenne, da blir hun musestille til de har fjernet hendene.
Hun responderer på stemmen til storesøster. Og det er en spesiell sang jeg synger for henne som skaper et nydelig samspill mellom henne og meg. Sangen er «baby mine» fra Dumbo.

Flere som har det liknende?

Så spennende at du kan merke det allerede nå! Hun er jo et lite menneske, og har jo personlighet og alt allerede, så kanskje er det ikke så rart, men likevel.. veldig spennede og gøy! :) Jeg har ikke merket noe spesielt sånt ennå.

Ja, har hatt en sånn følelse med alle mine og det har stemt godt :D

Jeg hadde en sånn følelse med førstemann og har det denne gangen også:)
Med førstemann forventet vi en skikkelig propell som var våken døgnet rundt for å få med seg alt, det er akkurat sånn han ble og er fortsatt den dag i dag. Hypersosial og både mentalt og fysisk tilstede hele tiden;)
Denne gangen får vi mest sannsynlig det motsatte, veslegutten i magen virker mye mer bedagelig, litt mer selektiv med tanke på hva han reagerer på. Men helt sikker er jeg ikke siden morkaka ligger foran på magen og jeg ikke har kjent like mye, like lenge;)

Jeg hadde en sånn følelse med førstemann og har det denne gangen også:)
Med førstemann forventet vi en skikkelig propell som var våken døgnet rundt for å få med seg alt, det er akkurat sånn han ble og er fortsatt den dag i dag. Hypersosial og både mentalt og fysisk tilstede hele tiden;)
Denne gangen får vi mest sannsynlig det motsatte, veslegutten i magen virker mye mer bedagelig, litt mer selektiv med tanke på hva han reagerer på. Men helt sikker er jeg ikke siden morkaka ligger foran på magen og jeg ikke har kjent like mye, like lenge;)

Førstemann var da aktiv i magen, men mer dult og strekk fremfor hyper/energisk. Sparka for alle som ville kjenne. Hun er supersosial idag og kjempe omsorgsfull har ingen uvenner og krangler sjeldent.

Snuppa i magen har hatt et annet bevegelsesmønster. Men nå har jeg hatt veldig mye fostervann, så kanskje derfor jeg ikke har kjent henne like kraftig.
Men at hun kommer til å bli mer egen, og forsiktig med hvem hun åpner seg for tror jeg. Og ei bestemt frøken.

Eneste jeg har klart å tolke er at lillebror blir aktiv :wideyed: Turbo i magen o_O

Back
Topp