Kjenner babyen!!! Andre? :)

Lykkeliten_87

Forelsket i forumet
Januarskatter 2015
Desemberskatter 2016
Jeg er ca 11 (kanskje nærmere 12) uker på vei og nå kjenner jeg babyen. Mange tenker sikkert " nei, det er ikke mulig", men jeg er helt sikker. Dette er mitt 5 barn og den følelsen tar jeg ikke feil av. Med mitt forrige barn kjente jordmor sparkene på utsiden i uke 14. Legen sa til meg forrige uke at siden jeg er veldig slank var det nok ikke lenge til jeg kjente bevegelsene. Og jammen tok hun ikke feil! Er jo ingen spark, men små kilende bevegelser.
For en fantastisk følelse :Heartred Andre som kjenner noe? :)

Kjenner ikke noe enda, bare 9+3 på vei. Også min 5 så kanskje om noen uker?! :) Men med min nr to kjente jeg små boblende bevegelser fra uke 11, så det er absolutt ikke umulig. :)

Kjente det rundt uke 12 sist jeg og, så det er absolutt mulig, var som du sier små kilende bevegelser :) Håper jeg kjenner like tidlig denne gangen og, men er bare i uke 9, så sikkert ikke så lenge til :Heartred

Så kjekt!:)
Jeg trodde at jeg kjente bevegelse i går, 11+0, men tenkte etterhvert at det måtte være gass, for jeg ble veldig luftig rett etterpå! Haha ;)
Synes det var rart, for "bevegelsene" kjentes rett over "hårgrensa". Det ligger vel egentlig ikke tarmer der nede...

Ååå så spennende! :D er 11 uker i dagen førstegangs så jeg vet ikke hva jeg skal kjenne etter xp noen som vil fortelle meg litt om hvordan det kjennes? Jeg mener å ha kjent noe, som om noe inni meg rullet under navlen men det er kanskje for høyt til å være den lille?

Livmoren kommer opp rundt uke 12. Da kan den kjennes litt over skambeinet. Noen har jo større tidligere så klart, men i navlområdet er det nok litt tidlig å kjenne noe. Kan sammenlignes med bobler som sprekker eller en fiskehale som slår/stryker deg.
Jeg har også kjent noe, men tror nok det bare er luft eller fantomspark. Tror det er for tidlig å kjenne babyen hvertfall, selv om jeg er 12 uker om to dager og andregangs.

Hos meg
Så kjekt!:)
Jeg trodde at jeg kjente bevegelse i går, 11+0, men tenkte etterhvert at det måtte være gass, for jeg ble veldig luftig rett etterpå! Haha ;)
Synes det var rart, for "bevegelsene" kjentes rett over "hårgrensa". Det ligger vel egentlig ikke tarmer der nede...

Hos meg kjennes de også helt nede. Ikke så høyt som ved navelen. Er helt sikker på at det er babyen. Jeg kjenner veldig forskjell på lufta og bevegelsene, men synes det er vanskelig å forklare det med ord. Det kiler liksom. Akkurat som en liten fisk :p

Ååå så spennende! :D er 11 uker i dagen førstegangs så jeg vet ikke hva jeg skal kjenne etter xp noen som vil fortelle meg litt om hvordan det kjennes? Jeg mener å ha kjent noe, som om noe inni meg rullet under navlen men det er kanskje for høyt til å være den lille?

Jeg kjenner det litt lenger ned enn navelen. Vanskelig å forklare, men kjennes ut som det kiler liksom. Jeg har jo 5 barn fra før og er nok derfor lettere for meg å kjenne igjen følelsen. Er jo ikke alltid så lett å skille luftbobler og bevegelser ;)

Hos meg

Hos meg kjennes de også helt nede. Ikke så høyt som ved navelen. Er helt sikker på at det er babyen. Jeg kjenner veldig forskjell på lufta og bevegelsene, men synes det er vanskelig å forklare det med ord. Det kiler liksom. Akkurat som en liten fisk :p

Hm, det kan jo godt være det var babyen jeg kjente. Er andregangs, og det minnet veldig om slik det føltes med bevegelser når førstemann lå i magen! Men ble så luftig rett etterpå, så tenkte at det måtte være gass...

Med min forrige kjente jeg det også i uke 11! Jeg fortalte det ikke til noen, nettopp pga folk sikkert ikke tror på det. Men når man har gått gravid flere ganger er det ikke til å ta feil av <3

Jeg var sikker på at jeg kjente noe to ganger forrige uke ( uke 11) men har ikke kjent noe denne uken da ;) Trodde ikke det var mulig så tidlig nei, men luft i magen var det ikke.

Back
Topp