Kjenner at jeg gruer meg

Jakobe4

Betatt av forumet
Gruer meg til folk ser at jeg er gravid... Kommer aldri til og fortelle det til noen... :( 
Dette er jo så ønsket av både meg og sambo men føler at folk og familie kommer til og snakke stygt om det... :(

Noen flere som gruer seg?

Jepp.. Vi vet at vi ikke burde få et barn til ennå, men når det først er i magen så føler jeg faktisk at folk kan holde meningene sine for seg selv, og støtte oss istede..

Alvetussa skrev:
Jepp.. Vi vet at vi ikke burde få et barn til ennå, men når det først er i magen så føler jeg faktisk at folk kan holde meningene sine for seg selv, og støtte oss istede..

Mange barn har du? 

Håper folk vil støtte meg og :(  Men inntil videre vil jeg holde det skjult så lenge jeg kan...
Når vil du fortelle?

Hvorfor vil de snakke stygt om det?  Hvis dere ønsker dette, burde vel alle andre også glede seg... Siden du sier dere ønsker det, vil jeg bare si at jeg er glad på deres vegne :)

Har 1 barn fra før av.. Men det er så mye som ikke er på stell i livene våre.. Jeg tenker at dette går bra uansett, men jeg er redd andre ikke mener det..

Vi har fortalt det til noen, da sambo insisterte på og fortelle det til moren hans, og søsteren. Broren min kjørte meg for og kjøpe test, så han vet..
Av disse har jeg fått to negative opplevelser, og broren min tok det greit.
Har fortalt bestevenninna mi, og ho trur ho er gravid sjøl så ho ble jo oooverlykkelig..

Resten av familie og venner kommer vi ikke til og fortelle noe før i uke 12 trur jeg.
Første gangen jeg var gravid sa vi det i uke 9, og da fikk jeg beskjed om at det fortsatt ikke var forseint og ta abort, så jeg ønsker ikk det en gang til..

Hva med dere? Ikke sagt det til noen ennå?

Alvetussa skrev:
Har 1 barn fra før av.. Men det er så mye som ikke er på stell i livene våre.. Jeg tenker at dette går bra uansett, men jeg er redd andre ikke mener det..

Vi har fortalt det til noen, da sambo insisterte på og fortelle det til moren hans, og søsteren. Broren min kjørte meg for og kjøpe test, så han vet..
Av disse har jeg fått to negative opplevelser, og broren min tok det greit.
Har fortalt bestevenninna mi, og ho trur ho er gravid sjøl så ho ble jo oooverlykkelig..

Resten av familie og venner kommer vi ikke til og fortelle noe før i uke 12 trur jeg.
Første gangen jeg var gravid sa vi det i uke 9, og da fikk jeg beskjed om at det fortsatt ikke var forseint og ta abort, så jeg ønsker ikk det en gang til..

Hva med dere? Ikke sagt det til noen ennå?

Kun sambo som vet og mamma, mamma sier at dette vil nok gå bra så hu støtter meg... 
Men huff, ja folk må jo tenke hva dem vil ...Vet at dette vil gå bra uansett jeg så ;) Gleder meg til og bli bedre kjent med her inne :) Litt støtte det og :)

Så lenge du vet at det går bra, så går det bra! :) Mye støtte og få her, godt og kunne dele noe uten og være redd for hva venner og kjente mener om saken :)

Back
Topp