Kjenner at dette kan bli litt tøft!

Stjerna

Betatt av forumet
Januarhula 2014
Sensommerbarna 2016
Med minstejenta hadde jeg alvorlig svangerskaps depresjon. Mye kom av at hun ikke sov på 10 mnd... vi har funnet ut ved hjelp av en kjempegod barnelege at lille hadde stille reflux i den perioden. Hun lå aldri i vogna si, hun bare gråt. Så hun er et sjal barn og det kommer minstebror til å være og. Det er mest praktisk med 3 barn[emoji23] redd for at gamle følelser kommer til å blusse opp igjen. Men nå vet alle rundt meg at jeg har slit før. Så håper vi på at det ikke skjer igjen.

Vi har en som sover og ikke spiser
En som spiser men ikke sover. Hvem vet kanskje han her sover og spiser?[emoji23]

Stor klem [emoji177]

Mi første var jeg alene med for snart 9 år siden, og jeg fikk også en mild form for fødselsdepresjon. Hun hadde kolikk, og sov aldri lengre enn 45 minutt hverken dag eller natt.

Nr 2 kom med et annet utgangspunkt, og var en helt annen baby. Sov mye, ammet bra, alt gikk strålende! Han hadde derimot kiss og fikk behandling hos kiropraktor, men det gikk veldig fint. Depresjonen var ikke i nærheten av å blusse opp den gangen.

.. Og jeg håper at det går bra neste gang også, men man kan jo aldri vite helt sikkert! Det jeg tenker er bra, er at du sier du har mange rundt deg som vet hvordan du har hatt det, og som kan stille opp for deg. Det er et kjempebra utgangspunkt!

Jeg hadde også fødselsdepresjon med nr 1. Han hadde også kolikk, og siden de sier at ofte annenhvert barn har det, så er det bare å stålsette seg [emoji85]

Jeg vet på en måte hvorfor jeg fikk depresjon. Det var flere grunner til, har derfor både med nr 2 og denne, følt meg trygg på å ikke få det igjen. Håper jeg har rett, og håper du slipper unna det igjen også [emoji173]️

[emoji169][emoji169] håper vi alle slipper dette igjen, for det må være det jævligste jeg har vært borti! Men jeg starter med blanke ark og tar det som kommer[emoji254]

Back
Topp