Kjenner at det er veldig lenge til den legetimen min nå!

Frøken S

Elsker forumet
I går var jeg ute og gikk en lang tur sammen med ei venninne som trilla babyen sin, og jeg hadde med bikkja.
Når jeg kom hjem gikk jeg på do, og da hadde jeg et ltie område i utfloden som var lyselyserosa.
Men det var så lite at jeg vil si sambo har mer mensen enn det der![8D]
Men så utover dagen hadde jeg rare stikkinger og følte at det var "tomt" inni der, sånn sulten-følelse, liksom.
Og utfloden har vært litt mer gul-brun-beige..
Og nå når jeg våkner opp og skal gå på badet, så har plutselig den fra før av, bittelitte bumpen på magen min kommet bort![:-] Så nå kjenner jeg at det er ganske lenge til tirsdag, selv om alt sikkert er helt ok......
Klem noen?[:(]

D ordne sæ sjø ska du sjå [:)]

*klem*

Det du forklarer det virker jo som en liten rift bare, som allerede er borte, pga den brun/gule utfloden, noe som er heeeeeeeeeeeelt normalt, har nettopp opplevd samme på morgenen....kremt host.....pga kos [;)] Og jeg tok min angelsound og sjekka lille gullet, hvor hjertet travet i vei som bare det, og luringen sprella som gal [:D]
Så det er nok ingenting skal du se, og vet du hva, min mage har jo vært VELDIG stor, den begynner å normalisere seg litt nå, så ja, jeg kan si at jeg ser ikke såååå gravid ut hele tiden nå.

Vet du hva, alt er nok bra med lille mirakelet i magen. Men sender over stoooor klem likevel, for det er tøft med slike tanker og følelser !

ORIGINAL: FruStina

Det du forklarer det virker jo som en liten rift bare, som allerede er borte, pga den brun/gule utfloden, noe som er heeeeeeeeeeeelt normalt, har nettopp opplevd samme på morgenen....kremt host.....pga kos [;)] Og jeg tok min angelsound og sjekka lille gullet, hvor hjertet travet i vei som bare det, og luringen sprella som gal [:D]
Så det er nok ingenting skal du se, og vet du hva, min mage har jo vært VELDIG stor, den begynner å normalisere seg litt nå, så ja, jeg kan si at jeg ser ikke såååå gravid ut hele tiden nå.

Vet du hva, alt er nok bra med lille mirakelet i magen. Men sender over stoooor klem likevel, for det er tøft med slike tanker og følelser !

Takk, nå gråter jeg litt, men det har jeg ikke tid til, for jeg må ut bed bikkja og dra på jobb til kl 12[:-][&o]
Du er så herlig

Det er sikkert helt ufarlig, snupp[:)]

Og bumpen endrer seg nok litt sånn i begynnelsen, til babyen kommer skikkelig opp og er stor og fin[:)]

*Gooooood klem*

Høres veldig normalt ut d du beskriver. Alt e nok heilt perfekt inni magen din!!! Forstår du blir urolig - blodlignande stasj e jo alltid litt skummelt..

Vil uansett få gi dg en goooooo klem!!!

..og håper dagene frem til tirsdag går suuuperraskt[;)]

Alt er nok helt i orden skal du se [:)]
Men en stor og god klem skal du få

Jeg hadde også dette Frøken S, men ikke fått noe mer, jeg skal til UL mandag igjen og syns det er LENGE til, men vi får vel bare smøre oss med tålmodighet... lillegull har det sikker topp. [:)][:)][:)]

Stina: min mage har også stabilisert seg litt (og jeg  har mage fra før), men jeg er KJEMPESTOR etter jeg har spist på kvelden, har du det sånn også??

ORIGINAL: sengepolka

Jeg hadde også dette Frøken S, men ikke fått noe mer, jeg skal til UL mandag igjen og syns det er LENGE til, men vi får vel bare smøre oss med tålmodighet... lillegull har det sikker topp. [:)][:)][:)]

Stina: min mage har også stabilisert seg litt (og jeg  har mage fra før), men jeg er KJEMPESTOR etter jeg har spist på kvelden, har du det sånn også??

Jupp jupp, har det veeeeldig sånn [;)] Ser ut som jeg er 6 - 7 måneder !

kjempe stor klem herfra på vei til deg lille venn [:)]

ORIGINAL: _marie_

Høres veldig normalt ut d du beskriver. Alt e nok heilt perfekt inni magen din!!! Forstår du blir urolig - blodlignande stasj e jo alltid litt skummelt..

Vil uansett få gi dg en goooooo klem!!!

..og håper dagene frem til tirsdag går suuuperraskt[;)]

så godt å høre.............
jeg kan ikke holde det skjult i det hele tatt, det kommer folk hele tiden og spør fordi de ser det sier de.
haha...

i dag var det ei som presterte å si. du har vel ikke så lenge igjen [8|][8|][8|][8|] NEIDA, bare 6 mnd.. haha

så godt å høre.............
jeg kan ikke holde det skjult i det hele tatt, det kommer folk hele tiden og spør fordi de ser det sier de.
haha...

i dag var det ei som presterte å si. du har vel ikke så lenge igjen [8|][8|][8|][8|] NEIDA, bare 6 mnd.. haha

nå tror jeg vi kupper tråden her, men haahahhaaaaa.......ja er det ikke kjekt, tror liksom vi er fødeklare alt. Er litt flaut, men hva skal man gjøre da, klarer ikke suge inn magen mer jeg. Nå har folk ikke sagt noe til meg, er vel redde for at jeg ikke er gravid, og at de da vil dumme seg ut. Hihi. Så får vel fortelle det snart, så de slipper lure mer....*knis*

Dere er herlige jenter

Back
Topp