Kjenner alle..

Jeg er fortsatt litt usikker på om det er rumling i magen eller bevegelse men det kjennes ut som om det er litt for langt ned til å være rumling. Ikke godt å si.

Kjenner liv hver dag nå, men er uke 21 også. Har kjent liv hver dag i et par uker, men har kjent liv i mange uker. Er 2.gangs gravid.

Jeg er 20uker + og har kjent liv siden uke 14-15. Kjenner hver dag nå og har gjort det en god stund. Er førstegangsgravid.

Kjenner litt. Merker det blir mer hver dag. Ikke lenge siden det kunne gå 2 uker mellom hver boble. Men så på oul at den lille bevegde seg fælt uten at jeg kjente det :)nå de siste dagene kjenner jeg dytting på siden og følelsen av at noe sprekker i magen. Skvetter litt innimellom:p :phihi er 20 uker idag

Altså, det jeg tror er "spark" kjenner jeg hver dag. Men for meg føles det mest som kiling. Det er sånn at jeg må "stryke det bort" liksom. Veldig vag kiling som føles som det er i huden nesten, hehe... Har kjent dette siden uke 17, er 20 uker på tirsdag. Første baby.

Jeg kjenner litt:) men er ikke hver dag, kan gå noen dager uten å kjenne så mye, er 16+6. Har kjent litt i flere uker nå, siden uke 14, men følelsen blir bare mer og mer tydlig:) Er førstegangs.

Sent from my iPhone using BV Forum

Kjenner masse hver dag, og har kjent det siden ca 12-13 uker :)
Far kjente ca 16 uker, jeg er 18 uker i morgen :D
Annengangs :)

Jeg er 18 + 0 i dag, og kjenner ikke noe! Er førstegangs så vet ikke helt hva jeg skal kjenne etter heller.. Håper vi snart får kjenne noe, både jeg og samboeren :) Vi gleder oss i alle fall veldig!

Jeg er førstegangsgravid og har kjent liv siden uke 17. Er slank og morkaka ligger bak som den skal. Men syns til tider at den lille jenta i magen er veeeldig aktiv, spesielt om kvelden og natta når jeg ligger på siden :p er spent på hvordan denne aktiviteten hennes utvikler seg etterhvert som hun vokser og blir sterkere...

Jeg har kjent liv hver dag i værtfall to uker nå, flere ganger om dagen:) særlig etter jeg har spist, eller drukket varm saft:p er 19+2 og første barnet:)

Back
Topp