Kjenner alle nedpress...

Anomabeti

Forelsket i forumet
...i ukene før termin? Jeg har drøye tre uker igjen, og kjenner ingenting jeg kan kalle nedpress. :bored:

Jeg har 14 dager til termin og har ikke kjent noe nedpress enda. Stikker noe voldsomt av og til da, men ikke noe press nei :)

Jeg har kjent nedpress siden desember :P Yay... Men jeg er andregangs

Har hatt veldig mye nedpress siden uke 33... er andregangs da. Husker ikke helt om jeg hadde det første gang. Kan det ha noe med om hodet er festet eller ikke? Det er jo sjeldent det fester seg hos de som har født før, før fødselen er I gang... føler veldig på nedpress ved bevegelse her.

Har hatt veldig mye nedpress siden uke 33... er andregangs da. Husker ikke helt om jeg hadde det første gang. Kan det ha noe med om hodet er festet eller ikke? Det er jo sjeldent det fester seg hos de som har født før, før fødselen er I gang... føler veldig på nedpress ved bevegelse her.

Ja, der sier du noe. Kanskje det har å gjøre med om hodet er festet. Nå er jeg førstegangs, men det betyr jo ikke at hodet må ha festet seg innen nå. Skal til jm på fredag, så det blir spennende å se. :) Nå vet jeg jo ikke hvordan nedpress føles, men har det ikke vært slitsomt å ha det så lenge?

Ja, der sier du noe. Kanskje det har å gjøre med om hodet er festet. Nå er jeg førstegangs, men det betyr jo ikke at hodet må ha festet seg innen nå. Skal til jm på fredag, så det blir spennende å se. :) Nå vet jeg jo ikke hvordan nedpress føles, men har det ikke vært slitsomt å ha det så lenge?

Jeg vet ikke da.. bare en tanke. Det er vanskelig å beskrive.. men til meg kjennes det ut som "noen" driver å røsker og presser "der nede". Nesten som at det et noe som presser på sånn at det skal falle ut når jeg beveger meg. Samtidig som det stikker og gjør vondt. Hadde blitt slitsomt om det var konstant. Men er stort sett bare når baby er våken og i bevegelse.

Vet ikke engang hva nedpress er ment å kjennes ut som jeg :) 3 uker til termin her også, så forventer ikke å være så veldig moden, egentlig :) tipper på overtid, men håper jeg slipper igangsettelse. Spent på om jeg plutselig en dag begynner å skjønne hva dette nedpresset går ut på ;)

Vet ikke engang hva nedpress er ment å kjennes ut som jeg :) 3 uker til termin her også, så forventer ikke å være så veldig moden, egentlig :) tipper på overtid, men håper jeg slipper igangsettelse. Spent på om jeg plutselig en dag begynner å skjønne hva dette nedpresset går ut på ;)
Du skjønner nok hva det er når du kjenner det :) Her kjennes det litt ut som om en tampong holder på å dette ut. Bare at nå kjennes det mer ut som om jeg går rundt med en kanonkule mellom beina :P Ikke direkte behagelig!

Hadde bare litt nedpress de siste ukene, men hadde jeg ikke vært andregangs, så hadde jeg ikke kjent det igjen som det :P fikk ikke ordentlig merkbart nedpress før samme dagen som snuppa mi kom til verden :) så det kan godt hende du har litt forsiktig nedpress uten at du egentlig klarer å sette fingeren helt på det før det virkelig begynner å bli plagsomt :) hvertfall hvis du har bekkenløsning! Det hender den bekkenløsningen kan forvirre deg med å "kamuflere" nedpresset litt med annen div snasen smerte her og der, og lure deg innimellom ^^,

Nei, uke 38+6 i dag....

Har kjent nedpress et par uker, men siden fredag har han virkelig borret seg ned! Klemmer på nervene så jeg knekker litt i beina innimellom og skikkelig vond og øm i bekken/lysken. Jordmor klarte ikke kjenne om han har festet seg for det er for vondt når ho presser ned for å undersøke! Så da krysser jeg fingrene for at han blir liggende slik frem til fødsel :D

Back
Topp