Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har 14 dager til termin og har ikke kjent noe nedpress enda. Stikker noe voldsomt av og til da, men ikke noe press nei
Merket ikke noe til nedpress hverken første gang eller nå.....i ukene før termin? Jeg har drøye tre uker igjen, og kjenner ingenting jeg kan kalle nedpress.
Har hatt veldig mye nedpress siden uke 33... er andregangs da. Husker ikke helt om jeg hadde det første gang. Kan det ha noe med om hodet er festet eller ikke? Det er jo sjeldent det fester seg hos de som har født før, før fødselen er I gang... føler veldig på nedpress ved bevegelse her.
Ja, der sier du noe. Kanskje det har å gjøre med om hodet er festet. Nå er jeg førstegangs, men det betyr jo ikke at hodet må ha festet seg innen nå. Skal til jm på fredag, så det blir spennende å se. Nå vet jeg jo ikke hvordan nedpress føles, men har det ikke vært slitsomt å ha det så lenge?
Du skjønner nok hva det er når du kjenner det Her kjennes det litt ut som om en tampong holder på å dette ut. Bare at nå kjennes det mer ut som om jeg går rundt med en kanonkule mellom beina Ikke direkte behagelig!Vet ikke engang hva nedpress er ment å kjennes ut som jeg 3 uker til termin her også, så forventer ikke å være så veldig moden, egentlig tipper på overtid, men håper jeg slipper igangsettelse. Spent på om jeg plutselig en dag begynner å skjønne hva dette nedpresset går ut på
Ha ha, deiligDet har jeg også fått nå. Klarer jo omtrent ikke gå. Hahaha