Kjenner alle liv nå?

Her har det virkelig blitt tydeligere de siste 4-5 dagene :smiley-bounce012 var usikker før, men plutselig har jeg kjent hver dag og vært sikker på at det var det. Et trykk eller "bump" nå og da. I kveld kjente jeg dert for første gang utenpå også! Stas :happy: er 17+5 med fjerdemann og morkaken bak/oppe :)
 
Trooor jeg kjenner litt.. Men blir liksom litt mer sikker når man kjenner det utenpå også. Men er litt mer polstret nå enn med de to forrige, så det drøyer nok litt.. :smiley-angelic006
 
Annengangs, 18+3 og har kjent litt hver dag i ei uke ca. Kjente ikke noe før uke 20 ca med første, men hadde morkaka i front øverst. Vet ikke hvordan den ligger nå, men sikkert bak, for igår så jeg et bittelite hopp i huden samtidig som det smeika inni.
 
Er 15+3 og har kjent liv et par uker. Men har vært litt betenkt de siste dagene for det har vært en stund siden nå. Så mens jeg las siste posten kjente jeg plutselig er bittelite spark fra den lille, herlig :love017
 
Er 16+3 og kjenner noen sprell i ny og ne. Ikkenoe regelmessig enda, men nok til at jeg vet det er noe inni der
 
18+ 0 og andregangs. Har ikke merket mye til liv. Usikker på om jeg i det hele tatt har kjent noe som faktisk ikke bare var luft.
Forrige svangerskap kjente jeg tydelig liv rundt disse tider, så mye senere ute denne gangen☹️

Føler så med deg! Er selv andregangs, 18+4 ikke kjent noe enda.
 
17+5,annengangs og har kjent liv inn noen uker, men langt i fra hver dag! Kjente det ikke uke 16 sist, trur jeg :)
 
Sist kjente eg liv frå veke 17+.
No har eg kjent liv frå slutten av 14+. Men er veldig svakt, og ikkje kvar dag. Kjenner bevegelse, men ikkje spark.
Fikk vite på oul at morkaka ligger framme, så det går nok lang tid før eg kjenner tydelige spark.
 
16+6 idag og har ikke kjent noe enda. Det er første gangs graviditet. Kan dere beskrive hvordan dere kjenner bevegelser, spark osv.
 
16+6 idag og har ikke kjent noe enda. Det er første gangs graviditet. Kan dere beskrive hvordan dere kjenner bevegelser, spark osv.
I starten klarte jeg ikke skille om det var fordøyelsen eller babyen. Leamus på en måte,kjenner luftbobler i magen veldig godt så jeg ble veldig i stuss. Men så utøver kjente jeg mer og mer og skjønte det var babyen :) nå,18+5 er det tydelige spark og kan kjennes utenpå. Begynte å lure om det var babyen i uke 15 og i slutten på uke 16 var jeg sikker :) så det tok vel ett par uker før det ble sterkt nok :)
Bevegelsene i starten er på en måte som en fisk i magen din.. som smyger seg inntil innsiden av magen :)
 
Back
Topp