Kjennemerker!

*Chill*

Forumet er livet
Bare lurer litt her jeg!

Har barna deres noen kjennemerker av no slag? Fødsels merker eller lignende?

Både Jonas og Rikke har et stort mørkerødt fødselsmerke i bakhodet, men vises ikke når de får litt hår!
Begge har også det såkallede "storkebittet" mellom øynene, skal liksom gå bort av seg selv men det vises fortsatt svakt på rikke! [:D]
Og Rikke har et utrolig uvanlig hår...hehehe...det er afrohår (!!) bare at det er helt lyst... Alle må ta borti det, og jeg har som frisør aldrig hvert borti lignende.Aner ikke hvor hun har det fra! [:D] Gjenstår å se om Jonas får det, men foreløpig er han nokså skallet! [:)]

Søstra mi på 12 1/2 har fortsatt et rødt merke mellom øynene (over nesa der liksom)[;)]

lilleJR har et fødselsmerke i bakhodet - et sånt rødt et..
ellers har han LAAANGE mørke øyenvipper - de har han etter min familie[;)]  - har måttet tørke støv av dem noen ganger, ja[:D]

Julian har en føflekk (brun) på høgre skulder!
Pappan hans hadde lyst, nesten kvitt, krøllete hår da han var liten(nå er det svart!) Lurer på om Julian arver d! :) hadde vært søtt...

Emina har et rødt merke på venstre øyelokk...
Ellers har alle 3 barna arva lange øyevipper fra pappa'n![;)]

Håkon har arva tærne til morfaren sin...hehe[:D], lilletåa ligger over neste tå, men det går seg til når han begynner å gå.

Begge to har storkemerker. I tillegg har begge hver sine særegne fødselsmerker over hårfestet i nakken[:)]

Morsomt å lese at andre også har kjennemerker! Syns det er litt søtt når de har noe "spesielt" jeg! [:D]

Pearl81:
Storkemerke eller storkebitt er en slags V mellom øynene som er rødt eller mørkt.. gjerne et lignende i bakhodet også. Det er mange barn som blir født med det, og det skal forsvinne av selg selv etter en stund. Navnet kommer av at det ser ut som storken har bitt over hodet deres med nebbet. [:D]

Back
Topp