Kjenne spark

Hermione

Blir kjent med forumet
:)Hei :) Er gravid med mi tredje nå- i uke 18+ 0.
Har fortsatt ikke kjent bevegelse, og mener å huske at jeg kjente det tidligere med de forrige barna? Morkaken skal ligge på bakre vegg i følge tidlig UL.
Når bør man bli bekymret for å ikke kjenne liv? Eller er det helt vanlig at også flergangsfødende ikke kjenner liv enda?

:)Hei :) Er gravid med mi tredje nå- i uke 18+ 0.
Har fortsatt ikke kjent bevegelse, og mener å huske at jeg kjente det tidligere med de forrige barna? Morkaken skal ligge på bakre vegg i følge tidlig UL.
Når bør man bli bekymret for å ikke kjenne liv? Eller er det helt vanlig at også flergangsfødende ikke kjenner liv enda?
Jeg kjenner nesten ikke den ene tvillingen, så kan sikkert være mye forskjellig. Kanskje du har mye fostervann eller noe. Når er OUL?

Jeg kjenner nesten ikke den ene tvillingen, så kan sikkert være mye forskjellig. Kanskje du har mye fostervann eller noe. Når er OUL?
OUL er om et par uker :) Så kan jo vente til da, men når jeg først hadde begynt å tenke på dette virket det plutselig lenge til:dead:

OUL er om et par uker :) Så kan jo vente til da, men når jeg først hadde begynt å tenke på dette virket det plutselig lenge til:dead:
ja - det er jo litt å vente. Jeg vil tro det er helt normalt, men du kan jo teste med trikset om kaldt vann og noe søtt å spise og så legge deg ned? De burde kunne ta doppler hos jordmor/lege, men vet ikke når de gjør det "by default". Det er først fra uke 28 man skal kjenne bevegelse hver dag.

Jeg begynte ikke å kjenne liv før jeg var litt over 19 uker. Var ganske bekymret siden jeg hadde kjent liv tidligere i de forrige svangerskapene. Viste seg på ordinær ultralyd at jeg har foreliggende morkake og det var grunnen til at jeg ikke kjente liv tidligere. Nå er jeg 22+5 og både ser og kjenner sparkene tydelig ❤️

Jeg er 22+1. ikke såå lenge siden jeg startet å kjenne bevegelser. Kjenner ikke noe utenpå enda.

Back
Topp