Kjenne spark?

Gravidmammaen

Forelsket i forumet
Har pappa til babyen kjent spark ennå? Jeg har kjent siden uke 14-15 og han klarte endelig å kjenne i uke 18. Men nå kjenner han det ikke lengre. Jeg kjenner det veldig godt da det er kraftige spark som kommer hele tiden, og det vises da de kraftigste kommer, men han klarer verken kjenne lengre eller se. Jeg blir så frustrert siden jeg kjenner det så godt og han blir frustrert over at han ikke kjenner eller ser det :-P flere som har det slik? Er i uke 22-23 nå.

Jeg begynte å kjenne spark veldig sent siden jeg har morkaken forran. På kvelden er det mye romstering, og mannen har mange ganger kjent spark når han holder handa på magen (er 24+0 i dag) Veldig rar opplevelse å tenke på at det finnes noe levende i magen :-) hehe!

Kjente selv i uke 20, og mannen noen dager senere. Men noen ganger må man klemme ganske hardt på magen før han kjenner noe

Startet å kjenne spark ca. Uke 16 :) Morkaken ligger forran, så er vel det som gjør det. Med de to andre kjente jeg spark allerede uke13 :)

Hubby'n kjente spark uke 19 :p stor stas! ❤️

Jeg begynte å kjenne spark veldig sent siden jeg har morkaken forran. På kvelden er det mye romstering, og mannen har mange ganger kjent spark når han holder handa på magen (er 24+0 i dag) Veldig rar opplevelse å tenke på at det finnes noe levende i magen :-) hehe!
Ja det er så skøy å kjenne de små sparkene, hadde helt glemt av hvor koselig det er å kjenne aktivitet i magen(3år siden sist graviditet) Bortsett fra da min ligger ekstremt lavt å fyrer løs på blæra :-P hadde morkaka foran sist gang og da kjente vi begge spark fra uke 21ca så trodde jo han skulle kjent det hele tiden fra uke 18 denne gangen siden morkaka ligger mot ryggen :-P

Ja han kjenner de enda, men babyen her føler veldig for tiden å sparke innover:p så ofte kjenner jeg bare at d rister på innsiden

Han kjenner de fortsatt, skikkelig kraftig. Sparka nesten dopleren ut av hånden på jordmora sist :p

Har kjent spark siden uke 15-16. Pappaen fra uke 17. Kjenner det fortsatt, men men i motsetning til meg så synes han ikke det er like spennende lenger.

Har kjent spark lenge nå, men de er begynt å bli kraftige. Sender han ett skikkelig spark oppover når jeg sitter litt fremoverlent så disser puppene mine :p Det ser mildt sagt spesielt ut :p

Back
Topp