englemamma18
Elsker forumet
Når er det vanlig å kjenne spark fra utsiden? Jeg tror jeg kjente det i stad, 18+6, men synes dette høres så tidlig ut? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Urettferdig, hehe. Jeg kjenner bare såvidt litt kriblinger i magen...

Her ligger morkaken bak, og jeg er rimelig tynn, så jordmor synes ikke det var rart jeg kjenner det så godtHar kjent lite innvendig og ingenting utvendig, men morkaken ligger på framsiden så knøttet er godt plassert mot ryggen. 18 + 5 og førstegangs![]()
Jeg er tredjegangs, og har det som deg...! Morkaka foran, kjenner ikke en dritt. 18+1 idag. Innbiller meg at jeg har kjent bevegelse når jeg ligger på magen, men når jeg legger meg for å virkelig kjenne etter, så er det heeeeelt stille. Flere som gleder seg til å kjenne spark utvendig, hvertfall de kommende storesøsken på 8,5 og 10, men også sambo som har begynt å prate med magen minHar kjent lite innvendig og ingenting utvendig, men morkaken ligger på framsiden så knøttet er godt plassert mot ryggen. 18 + 5 og førstegangs![]()