Kjenne spark utenpå

englemamma18

Elsker forumet
Når er det vanlig å kjenne spark fra utsiden? Jeg tror jeg kjente det i stad, 18+6, men synes dette høres så tidlig ut? :p

Jeg kjente uke 20. Men varierer, noen kjenner før, noen senere. Har du barn fra før kan kjenne tidligere :)

Sambo kjente det tidligere i uka er 18 uker han skvatt til og ble overlykkelig :) det kommer an på hvordan ungen ligger å morkaken :) jeg kjente ungen litt før han gjorde va vel i uke 17 :p er vel for vi kjenner både innenfra og utenpå :)

Føler til tider jeg kjenner både utvendig og innvendig men mannen har ikke kjent noe 20+3

Med første 20+1 :) Denne gangen i uke 17-18 :) Samboeren min hadde aldri tid til å kjenne med første. Nå skal han kose med magen hele tiden :D

Mannen kjente første gang utenpå magen når jeg var ca. 18+3 i mitt første svangerskap, men det var ikke et skikkelig sterkt spark, men en slags bevegelse. I andre svangerskapet var det også rundt de tider, men da et litt tydeligere spark. Jeg prøver å kjenne utenpå magen nå så fort jeg merker en bevegelse, men det er nok altfor tidlig for meg som kun er 15+2 :p Gleder meg til Mannen og jentene våre kan kjenne babyen :love017

Jeg har ikke kjent noe spark i det hele frem til nå.. Men i stad kjente jeg masse.. Og det kunne kjennes utenpå også mannen kjente det også er 16+4

Nå er det avgjort for min del, jeg kan nå se(!!) sparkene på utsiden. Har til og med fått det på film. Så det første gang i går kveld 18+6 :D Gleder meg såå til å vise samboer :)

Har kjent lite innvendig og ingenting utvendig, men morkaken ligger på framsiden så knøttet er godt plassert mot ryggen. 18 + 5 og førstegangs :)
Jeg er tredjegangs, og har det som deg...! Morkaka foran, kjenner ikke en dritt. 18+1 idag. Innbiller meg at jeg har kjent bevegelse når jeg ligger på magen, men når jeg legger meg for å virkelig kjenne etter, så er det heeeeelt stille. Flere som gleder seg til å kjenne spark utvendig, hvertfall de kommende storesøsken på 8,5 og 10, men også sambo som har begynt å prate med magen min;)

Kjente det utenpå 16+5 sist, sambo 17+1, så jeg er veeeldig spent denne gangen! Er 15+4 nå og kjenner liv inni magen, men føles så nye svakere enn sist, og kan ikke kjenne det utenpå enda. Blir artig når storesøster kan få lov å kjenne, tror det blir mer virkelig for dem da :p

Jeg har kjent små spark fra uke 15 denne gangen og de blir sterkere og sterkere :) :)
Når jeg ligger på magen kjenner jeg godt til bevegelse og :)
Kjempe gøy, for sist hadde jeg morkaken foran og kjente ikke noe før i uke 19-20 :(

Kjente spark utenpå 18+6 faktisk. Det var et ordentlig spark også så jeg var ikke i tvil. Dette var første gang jeg var gravid. Nå er jeg 17+5 og ikke kjent noe ennå. Ikke kjent ordentlig spark på innsiden heller:(
*utålmodig*

Back
Topp