kjenne spark på utsiden??

Lodviss

Elsker forumet
Er det flere som kjenner sparkene på utsiden?
Mannen min kan kjenne ligge og kjenne på sparkene, og jeg syns egentlig det er veldig tidlig med tanke på at jeg var 18 uker akkurat når han kjente det første gang.

....er veldig spent på UL på tirsdag for å vite mer nøyaktig termin!

Kjenner ikke spark på utsiden enda, men det er så mye sprell der inne at det kjennes nesten ut som det burde vært noe utafor også. Kommer vel etterhvert. Var tidlig å kjenne det 18 uker ja, heldig da :) Gleder meg skikkelig til mannen kan kjenne også!

Jeg kjenner kun inni,,, litt romstering en og annen gang, jeg er 18 uker og 3 gangs ravid, så jeg hadde håpet på litt mer litt tidligere

Jepp, er 19 uker imorgen, og har kjent spark på utsiden en ukes tid :) Mannen her også er veldig facinert over de dultene mini lager :D Endelig kan han også få dele opplevelsene litt :D

Jeg nevnte det for jordmora som var med på UL, og hu sa "ja, så tynn som du er skulle det bare mangle!!" Så det er vel noe i det... ;) Du er vel også rimelig slank, Mitsukai? ;)

Terminen ble flytta til 3. desember, altså en dag kortere på vei... Og det er en gutt, visstnok en veeeldig livlig en og godt utstyrt ;) *lykke*

Back
Topp