Kjenne spark/liv

Jeg er veldig tvilende, rett og slett fordi babyen er så liten at den ikke har noe særlig kraft i bevegelsene. Selv uke 15 vet jeg regnes som tidlig til å kjenne de første sparkene, liksom.

Kjenner smågreier jeg også, men er sikker på at det er leamus eller noe, for jeg tror det er for sterkt til å være så tidlig.

Jeg er tvilende av samme grunn som hun over.

De siste dagene har jeg kjent noe som minner veldig om spark selv. Jeg har bestemt meg for at det umulig kan stemme - jeg tror virkelig ikke det - og gleder meg heller til det faktisk merkes ordentlig :-)

Har hatt masse fantom spark etter mine to første (før jeg ble gravid igjen) tror heller på det når jeg kjenner noe nå. Luft og bevegelse i tarmene (enda så lite koselig det er sammenlignet :p)

Kan man som tredjerangs kjenne liv i uke 12(11+3 i skrivende stund)
Jeg er fjerdegangs, og er rimelig sikker på at det var bevegelser jeg kjente. På tul fikk jeg bekreftelse på at det jeg mente kjentes ut som bevegelser stemte med bevegelsene til lille. Jeg måtte, og må fortsatt ligge flatt på ryggen og ha ligget rolig en stund før jeg kjente noe/kjenner noe. Jeg tror det er mulig. Men livmoren min er mindre enn den skal og jeg er ganske tynn

Jeg er seriøst veldig usikker , kanskje jeg kjenner etter å finner spark/bevegelse å får det til å bli

Back
Topp