Kjenne/se fosteret

Sola989

Betatt av forumet
Er 30+4 i dag og på torsdags kveld ble det veldig mye aktivitet i magen når jeg la meg. Til slutt la jeg hånden på magen for da roer det seg noen ganger, men plutselig kjente jeg foten til fosteret komme på en måte ut i fra magen og jeg kjente på en måte foten. Føltes nesten ut som en ailien :p I sted no så kom det en liten kul ut i fra magen. Noen andre som har opplevd dette? :)

Ja det har jag opplevd mange ganger, og spesielt føtter :) I dag tror jeg det var en liten rompe som prøvde å presse seg gjennom magen. Kjentes hvertfall slik ut. Om jeg stryker på magen er han snar med å bevege seg å presse seg utover for å få mere kos virker det som :) Kosegutt :)

Ja sånn er det til tider her også :) syntes selv det er skikkelig merkelig, å det ser helt sykt ut når det kommer en liten bul utover på magen hehe

Veit ikkje akkuratt om da e ein fot eller noe anna som buler ut.. men noe er det :P koseligt når de små e aktiv.. men når man helst bare vil sove så e det jo godt at de e rolige og :D

Eg har kjent på ryggen og rompen.. men ikkje foten(at eg har kjent tydelig at det var en fot) :)

Samme her, ser ut som han drar foten frem og tilbake, er spesielt snodig når han presser foten midt i navlen så den står rett ut:-p

Her skjer det hele tiden.. senest i går kveld kunne jeg kjenne, med sikkerhet, en fot stikkende ut :p

Føles ut som man kan tak i foten på henne noen ganger :)

Hihi ja, her stikkes litt av hvert ut! Som oftest når jeg ligger på siden, da er det lettere å se spark og dytt :-)

Samme her! Han ligger med hodet ned, og rumpa og ryggen ligger enten oppe på høyre eller venstre side alt etter hvordan han beveger seg. Kjenner en bul og det er hardt der rompa ligger. Så kjenner jeg føttene under ribbeina.. Er også pirking og dytting nede, så det regner jeg med må være armene :p :)

Back
Topp