Kjenne på magen

LittleWonders

Forumet er livet
VIP
Julegavene 2019
Hva er galt med enkelte mennesker?!
Det lurer jeg på..

Enkelte har en lei tendens til å ta på magen min![&:] Hva i alle dager?
De kjenner på magen min og sier; "ja, den er fortsatt litt myk ja.." eller: "den går nok bort etterhvert"..
eller: "burde den ikke vært litt mindre nå?"

Er det bare meg som syns dette er feil??!
Man tar vel ikke på magen til folk?[&:][:@] 

Greit nok når Mikkel var inni der, men ikke nå da for pokker!

Opplevd det selv også!! Spesielt litt eldre mennesker!! [:'(]

HOLD dere unna magen min, hører dere!!![;)]

Hva tenker folk med da, helt enig med deg. Magen har man for seg selv. Jeg hadde blitt sur hvis noe hadde gjort det med meg. Oxo for noen kommentarer da[:'(]

OMG, ER D MULIG??? Alt folk får seg til å gjøre....

ORIGINAL: junigull*08

blei sur når folk tok meg på magen da jeg var gravid også jeg[8D] hehe du går ikke bort å begynner å ta på et menneske uansett

SIGN!!

ORIGINAL: Frk.Maja

blei sur når folk tok meg på magen da jeg var gravid også jeg[8D] hehe du går ikke bort å begynner å ta på et menneske uansett

SIGN[:@]

Nei fy! Hva tenker enkelte med?

OMG!!! Da hadde jeg blitt sur om noen hadde komentert magen på den måten etter fødsel[:@]

Noen som har komentert meg å, men det går andre veien... Nå nå er du for tynn, nå veier du vel for lite[:-] Å NEI jg gjør ikke d.. Jeg gikk bare fort ned, og er sliten for tiden.. Enda jeg eter sjokolade som en helt går jeg ned!! hehe..
Ikke at folk har noe med det heller..[:)]

Seriøst!?!?! [:-][:-][:-] så FREKT!!! [:@] Det har jeg heldigvis aldri opplevd!

Bortsett fra Filipskatten min som spurte: "har du ikke baby i magen lenger?
"Nei" sa jeg.
"Æ må se" sa han og dro opp genseren. "jooo, litt baby!" [:D][:D]

Sign!!

Kunne du kanskje tatt igjen? Grafsa vedkommende på magen (eller hengehalsen eller noe) og sagt, "ja, litt mykt her og gitt!!" [8D][>:]

Oii, eg hadde klikka![:@][8D]
Ingen får ta på min mage, spessielt uten baby inni[;)]

Sign. Jeg som trodde det var ille nok at folk tar på gravide mager uten å spørre først...

ORIGINAL: MilliVanilli

Har ikke folk sosiale antenner og noen sperrer?

De skulle bare prøvd seg!!

[:@]

ORIGINAL: lovelee

Kunne du kanskje tatt igjen? Grafsa vedkommende på magen (eller hengehalsen eller noe) og sagt, "ja, litt mykt her og gitt!!" [8D][>:]
hengehalsen???!! Ha ha ha ha så bra ord og likte mot kommentaren din.

ORIGINAL: Tyramor

Hva tenker folk med da, helt enig med deg. Magen har man for seg selv. Jeg hadde blitt sur hvis noe hadde gjort det med meg. Oxo for noen kommentarer da[:'(]

signerer!

Back
Topp