Kjenne livmoren

frumaela

Forelsket i forumet
Desemberskatter 2016
Noen som kjenner livmoren over skambenet? Hvor mange uker er du? Dette er mitt tredje svangerskap så kjenner spent etter. Har alt fått ganske synlig mage og vi tar ultralyd utvendig på kontroller. Er 9+2 idag.

Jeg kjente etter i morges jeg også. 9+4, fjerdegangs. Men kjente ikke noe enda. Synes også jeg har begynt å få litt mage, men kanskje ikke så rart når jeg har lagt på meg 2 kg allerede!

Jeg kjenner den godt. Men den er ikke så stor enda. Er 10+5. Er 5 gangen jeg er gravid...

Kjenner ikke enda, men ser nederst antydning til mage før babyflesken/bilringen fra forrige graviditet begynner :p

Jeg har ikke fått mage ennå, men om morgenen før jeg går på do, buler det ut en hard kul helt nederst. Vet jo at blæra ligger foran livmor, så jeg ser det som et tegn på at noe vokser og trives der inne :) Jeg er 10+2 og det er mitt andre barn!

Hvordan kjenner man det? Jeg har en følelse av å ha en ballong mellom hofta når jeg ligger på siden med beina samla. :p newbee her

Jeg har ikke fått mage ennå, men om morgenen før jeg går på do, buler det ut en hard kul helt nederst. Vet jo at blæra ligger foran livmor, så jeg ser det som et tegn på at noe vokser og trives der inne :) Jeg er 10+2 og det er mitt andre barn!

Sånn er det her også. Det er nødt til å være noe under der. Magen er veldig hard nederst før jeg går på do om morgenen. Jeg er også 10+2 og går med mitt andre barn.

Back
Topp