Kjenne livmoren?

Winkie

Forelsket i forumet
Septembermødre <3
Er det noen av dere som kan kjenne livmoren enda? Jeg er 11+1 i dag, men kan ikke kjenne den. Da jeg var på UL, 9+6, sa jordmor at jeg hadde bakoverlent livmor. Det er sikkert grunnen til at jeg ikke kjenner den, men håper at livmoren vil tilte fremover snart.
Selv om livmoren er godt gjemt foreløpig, får jeg mer og mer oppblåst mage, og jeg håper det er pga de forandringene som skjer i magen, og ikke kun fordi jeg har god matlyst for tiden.. :p

Jeg er 10+4 og jeg er ganske sikker på at jeg kan kjenne livmoren nå. Har kjent det noen dager nå, men var usikker i begynnelsen. Nå er det en tydelig liten kul over skambeinet, og mannen kjenner det også. Blir usikker om det virkelig er livmoren siden det er så tidlig. Går det an?

Nei kjenner den ikke. Gjorde ikke Så tidlig sist heller, nå sier dem jo at livmoren enn så lenge er skjult under bekkenet...

Jeg er 11 uker i dag og kan ikke kjenne den enda. Har også bakoverbøyd livmor og fikk beskjed om at det kan ta litt lenger tid før magen begynner å vises.

Jeg kjenner den også og har gjort det et par dager. Er 11+3 i dag. Jeg er andregangs da, vet ikke om det kan ha noe og si.

Jeg er usikker på om det er livmora eller blæra :P hahahahha

Det er jammen mye rart en skal tenke på og fundere over i denne tiden. Jeg kjenner jeg gleder meg masse til å begynne og få ordentlig gravidmage, og ikke bare en sånn oppblåst pløse mage som jeg har nå.. ;)

Kjenner den kanskje når jeg våkner om morgenen, eller så er det bare blæra;) vertfall kun når jeg er skikkelig tissatrengt;) jeg er 12+1 i dag..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg tror kanskje jeg kjenner den men er litt usikker. Er veldig ubehagelig/vondt å kjenne på den så liker ikke å kjenne. Noen andre som synes det?

Ja, jeg kjenner den og har kjent den siden uke 10. :) Jeg har alt fått stor kul på magen. ;) Er 11+4, men er kanskje lenger...

kjent den siden uke 8 faktisk..

Jeg kjenner den også tydelig, 9+4 i dag.... Så er jo jeg type minimenneske da, og da kommer den sikkert opp tidligere (kjente det ganske tidlig sist også). Jeg er helt sikker på at det er livmoren jeg kjenner. Men for meg er det litt en erfaringssak.... er dyrlege og har en del trening på palpasjon av buk.... ;-)

Kjenner ikke noe... kun blæra om morgenen. .haha den kanten forsvinner etter do turen ;)

Er 13+1 og kjenner ikke no... Men har litt polstring fra storesøster da, så kan være derfor? Kan ikke huske at jeg kjente den sist heller.

---—–-

Kjenner heller igen ting :( Er mellom uke 10+3 og 11+0 et sted...

Back
Topp