Kjenne livmora?

Anili

Forelsket i forumet
Hva i all verden...Kjente etter på magen isted når jeg lå på ryggen, og til min store overraskelse kjenner jeg noe hardt der nede:eek: Kjennes mistenkelig ut som livmoren, langt nede men kjenner den tydelig. Er det virkelig mulig å kjenne den så tidlig? Er bare 7+2o_O
 
Det står at den skal være like stor som en appelsin, så d kan ikke være umulig? :) Men når er det liksom babyen flytter seg oppover..?
 
Det er sikkert mulig, særlig hvis det ikke er førstemann! Selv er jeg litt for godt polstret til å kjenne noe :D
 
Det står at den skal være like stor som en appelsin, så d kan ikke være umulig? :) Men når er det liksom babyen flytter seg oppover..?
Lurer jeg også på....magen er ihvertfall ganske stor allerede, så tror nok at ting driver og flytter på seg. Det murrer også noe voldsomt, så tror det vokser for harde livet der nede:p
 
Synes jeg kjenner en stor klump (sikkert livmoren) når jeg sitter i en spes stilling på kontor stolen. Helt sprø føelse. Ser sikkert bra ut der jeg sitter rugger for kjenne etter haha. Bra det er her hjemme
 
Ja det er fullt mulig :) koselig å kjenne at det vokser :)
 
Back
Topp