Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har har heller aldri skjønt hvordan jeg kjenner livmoren selv når jordmor har sagt; «ja her kjenner vi den ja»... jeg bare tenker ; det var jo ikke behagelig.. føles jo ut som om de skal mose denKjente den ikke engang i uk 16 da km pekte den ut til meg:B haha! Men jeg fant hjertelyden overraskende høyt i uke 11 med nr to så gir mening at den kan kjennes med full blære.
Kanskje det er av typen «visst man først skjønner hva man kjenner også” men uansett veldig koselig at du kjenner den nå - det hadde i hvert fall jeg tatt som ett godt tegnHehe.. Kanskje forskjellig fra person til person. Men må som sagt ligge rett på ryggen på hardt golv for å klare å kjenne
Veldig godt å kjenne på. Føle seg litt tryggare <3Kanskje det er av typen «visst man først skjønner hva man kjenner også” men uansett veldig koselig at du kjenner den nå - det hadde i hvert fall jeg tatt som ett godt tegn
Jeg har alltid også hørt det. Men da jeg fant hjertelyden med nr to i 2018 var den 3 cm over skambenet i uke 11. Ble veldig overrasket, tok tid å finne hjertelyden for jeg lette alt for langt ned først! Så med oss som er andre, tredje, fjerdegangs osv tror jeg det er en sannhet med modifikasjonerEttersom livmor ikke kommer over skambeinet før uke 10/11, har jeg ikke begynt å kjenne etter. Kjente den tydelig i forrige svangerskap rundt uke 13
Stemmer!Jeg har alltid også hørt det. Men da jeg fant hjertelyden med nr to i 2018 var den 3 cm over skambenet i uke 11. Ble veldig overrasket, tok tid å finne hjertelyden for jeg lette alt for langt ned først! Så med oss som er andre, tredje, fjerdegangs osv tror jeg det er en sannhet med modifikasjoner
Jeg har alltid også hørt det. Men da jeg fant hjertelyden med nr to i 2018 var den 3 cm over skambenet i uke 11. Ble veldig overrasket, tok tid å finne hjertelyden for jeg lette alt for langt ned først! Så med oss som er andre, tredje, fjerdegangs osv tror jeg det er en sannhet med modifikasjoner