Kjenne livmor?

noen kjenner den fra uke 10, 2.gangs enda tidligere noen ganger. Jeg kjente den sent sist, har i dette svangerskapet funnet ut at jeg har bakoverlent livmor så det kan være litt av grunnen

Jeg har ikke peiling på hvordan det kjennes ut, kjente det ikke sist heller  (Ikke før babyen var såpass stor at det ikke var noen tvil, liksom..)
For førstegangs er det mest vanlig at livmoren titter over kanten rundt uke 12, for flergangs gjerne tidligere. Jeg innbiller meg at min er over kanten nå, for bukselinningene er plutselig blitt trange.. men jeg kjenner ikke kanten.

jeg er 11 uker og fikk baby for 11 mnd. siden -jeg kan enda ikke kjenne kanten på livmoren!!

Jeg var hos legen på tirsdag, og da kjente han livmoren min, var 10+1 på tirsdag, jeg har ikke prøvd å kjenne etter selv.

Jeg kan kjenne den om morgenen hvis jeg ligger flatt i sengen. Da kjennes den som en liten bul nederst i magen! :) Kjente den første gang for litt under en uke siden.

Jeg synes det er vanskelig å kjenne den selv, selv om legen min viste det til meg på kontrollen:p Men var på kontroll når jeg var 11+5 og da kjente han den tydelig:)

Back
Topp