Kjenne liv13+2??

Tirili

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2020
Livmoren min kan jeg ikke kjenne, men antar den er veldig lang nede, finner hjertelyd litt over skambeinet. Føler ikke magen er blitt kjempe stor men har en del fra før, men føler de siste dagene at jeg kjenner liv?! Er det mulig 13+2 og tredjegangs gravid ( men 10 år siden sist )
 
Vil definitivt tro det er mulig å kjenne liv. Jeg kjente liv i uke 11+5 med andremann, kunne sammenligne det jeg følte med bevegelsene hans på tidlig ultralyd vi hadde en uke etterpå, joda, det var babyen jeg kjente :)
 
Jeg kjenner forøvrig ingen bevegelse enda, er 14+5 i dag med tredjemann. Men det er fordi morkaken ligger på fremsiden, fikk se et lite nurk som sprellet som bare det på ultralyd i dag :)
 
Kjente i uke 13 med første, så fullt mulig :)
 
Jeg tror jeg har kjent liv. Er 16+2. Kjent 2 forskjellige kvelder, ene var som om noe snudde seg nederst i magen, og andre var som 2 bobler som sprakk. Aldri kjent disse følelsene i magen tidligere, og er 1 gangs, så ekstremt spent :cat::Heartbigred
 
Jeg tror jeg har kjent liv. Er 16+2. Kjent 2 forskjellige kvelder, ene var som om noe snudde seg nederst i magen, og andre var som 2 bobler som sprakk. Aldri kjent disse følelsene i magen tidligere, og er 1 gangs, så ekstremt spent :cat::Heartbigred
Det er helt sikkert babyen din❤️ Nyt
 
Jeg kjenner forøvrig ingen bevegelse enda, er 14+5 i dag med tredjemann. Men det er fordi morkaken ligger på fremsiden, fikk se et lite nurk som sprellet som bare det på ultralyd i dag :)
Jeg er også tredjerangs gravid er i uke 16+2 og i dag har jeg virkelig fått kjent masse liv. Er så gøy
 
Jeg tror jeg har kjent liv. Er 16+2. Kjent 2 forskjellige kvelder, ene var som om noe snudde seg nederst i magen, og andre var som 2 bobler som sprakk. Aldri kjent disse følelsene i magen tidligere, og er 1 gangs, så ekstremt spent :cat::Heartbigred
Kjenner også at eg er spent og gler meg til eg kjenner noko tydeleg! Fyrstegangsgravid og 15+0 no. Ventar enda i spenning :wacky:
 
Kjenner også at eg er spent og gler meg til eg kjenner noko tydeleg! Fyrstegangsgravid og 15+0 no. Ventar enda i spenning :wacky:

Fikk litt hjerte i halsen når jeg kjente det:joyful: og ikke kjent det i går igjen, gleder meg til mye mer fremover og at tiden løper:Heartbigred jormo3da det ikke var uvanlig å kjenne før uke 22 for første gangs, så håper æ kjenner mer før det :hello2
 
Jeg har kjent liv siden rundt uke 12, er andregangs! Noen mener vel det ikke er riktig men jeg er ganske så sikker på det! Aldri kjent det utenom graviditet!
 
Jeg kjente liv i uke 11. Er 13+3 nå. Jordmor sa at det var fullt mulig å kjenne liv så tidlig. :)
 
Jeg er førstegangs og tror jeg kjente liv da jeg var 13+6, men litt usikker. Men kjente definitivt da jeg var 14+5, så det er fult mulig det er babyen du kjenner:happy:
 
Back
Topp