Kjenne liv?

april 06 og juli 10

Andre møte med forumet
Den siste tiden har jeg kjent en følelse som å ha lemus, eller litt bobler nederst i magen, vanskelig å forklare.. =) Er gravid for første gang, er 14+5, så er ikke det litt tidlig? Noen andre som har kjent noe så tidlig? Vil selvfølgelig kjenne liv, men bare undrer meg visst jeg kan merke det så tidlig :)
 
Hei..
jeg merket det denne gangen i uke 14, men jeg er annengangs fødende d! men det er godt mulig det er det du kjenner. sånt er de3t jo ingen fasit på mener jeg...

Lykke til [:D]
 
Jeg kjente liv fra ca uke 13 første gangen og denne gangen, men første gangen kjente jeg ikke liv hver dag før i uke 18.
 
Hørtes ut som om det kan være noe der ja..men ikke lett å si da!![:)]
Jeg har kjent det selv nå en stund, men er oxo 2gangsfødende!!
Husker ikke hvor langt på vei jeg var da jeg kjente det med førstemann, men var ikke så tildlig som dette!!

Kjenner ikke noe hver dag enda, men jeg koser meg like mye hver gang jeg her gleden[;)]
 
Det kan godt være det du kjenner. Jeg kjente liv fra uke 14 på nr2 og 3, men på førstemann tror jeg det var i uke 18-19.
 
Jeg kjente liv i uke 11 denne gang(unge nr 2)...så det er nok det du kjenner ja..
 
Det er veldig vanlig at gravide har leamus i magen, men vist du kjente en liten boble oxo, så var det nok minsten som ga tegn fra seg ja.

Jeg var sikker på at jeg kjente noe i uke 14, men det gikk lenge til neste gang jeg kjente noe.
 
Back
Topp