Kjenne liv

Etterpåklatt

Andre møte med forumet
Hvor tidlig kan man kjenne tegn til liv? Er gravid med nr 4, og er i uke 12+5 idag. Kjent noe nede i magen på venstre side i et par dager, som minner om en sommerfugl/ eller type boble som sprekker.. Har vært på tidlig UL denne uken, og sett et aktivt lite foster.
Flere som mener de har kjent noe så tidlig?

Er gravid med nr 2 og bare 12+1. Men av og til er jeg HELT sikker på at det er babyen jeg kjenner og ikke bare gas :hilarious:

Men jeg vet at logisk sett så er babyen ikke stor nok til å lage bevegelse jeg kan faktisk kjenne. Eller…?
Vet ikke, men får likende følelser. Man blir jo mistenksom…

Gravid med nr 3 og er 14+1. Sikker på at jeg begynte å kjenne liv for et par dager siden. Har morkaka framme men var liksom ikke til å ta feil av. :think005

Jeg er 14+4, og er ganske sikker på at jeg har kjent smått og svakt i cirka 2 uker allerede :happy: Veldig koselig, selv om jeg ikke tør å påstå 100%:laughing002 men jordmor som tok ultralyd trodde det også var babyen jeg kjente!

Gravid med nr 3 og er 14+1. Sikker på at jeg begynte å kjenne liv for et par dager siden. Har morkaka framme men var liksom ikke til å ta feil av. :think005
Har også morkaken fremme, men mener liksom å huske igjen dette fra tidligere svangerskap.. Men husker ikke hvor tidlig det var..

Er i uke 13 med tvillinger. Har kjent bevegelser i et par uker no. I dag kjente jeg det godt, rett etter en kopp kaffe. Spent på hvordan bevegelsene blir fremover når det er to inni magen. OTUL på tirsdag, håper alt er vel med begge to.

Så spennende med tvillinger! Er tredjegangsmamma og 16+0 og har kjent litt smått her og der i et par uker. Har morkaken fremme, samme som første svangerskap så kjenner mindre enn på samme tid enn det jeg gjorde med baby nr2. Gleder meg til å kjenne mer!

• Liker
Reactions: Eng
Så spennende med tvillinger! Er tredjegangsmamma og 16+0 og har kjent litt smått her og der i et par uker. Har morkaken fremme, samme som første svangerskap så kjenner mindre enn på samme tid enn det jeg gjorde med baby nr2. Gleder meg til å kjenne mer!
Samme her. Tredjegangs, 15+5 med morkaken framme som med første (hadde den bak med andre) og kjenner litt liv men er så utydelig og sjelden. Ingenting i forhold til nr 2 på denne tiden. Gleder meg til å kjenne mer!

Er førstegangs og begynte å kjenne liv 16+2. allerede 17+2 begynte jeg å kjenne små bevegelser utenpå også. Men er det litt tidlig eller?

Er førstegangs og begynte å kjenne liv 16+2. allerede 17+2 begynte jeg å kjenne små bevegelser utenpå også. Men er det litt tidlig eller?

Neida. Det går helt fint an, vertfall med morkake bak!

Jubler for at jeg kjente første liv UTENPÅ magen i dag :D :Heartbigred
16+5 med morkake foran, så hadde ikke trodd jeg skulle kjenne nå. Bare noen få dager siden begynte å kjenne LITT liv ca en eller to ganger daglig.

Samme her! Kjente utenpå igår ❤️ 17+3 med morkake foran!

Hva slags bevegelser kjenner dere? Jeg har kjent noe som minner om en liten bølge noen ganger, og av og på med strekk. Lurer på om det er en fremtidig turner der inne

Back
Topp