Kjenne liv

spent21

Forelsket i forumet
Har over de 3 siste dagene kjent pitte små "bobler som sprekker" i magen. Jo flere ganger jeg har kjent det jo mer virker det som de første tegnene på liv. Akkurat som små kattunger som dulter bort i innsiden av magen med de små potene sine. Dette er jo 3 svangerskapet og nå tvillinger. Husker jo hvordan det kjentes ut siste svangerskapene, men da var det jo seinere. Siste va vel ikke før rundt uke 14 kanskje så var litt "kraftigere" tegn da. Mer såpebobbler som sprakk. Prøvd å søke på nette men finner ikke så mye om det. Men så tidlig som uke 10+4 første gangen? Skulle nesten ikke tro det. Føler meg litt mer sikker nå men fortsatt i tvil alikavel. Uke 11+0 i dag :love017 Noen erfaringer eller noen som vet noe rundt dette. Hørt det er vanlig tidligere med tvillinger og etter flere svangerskap

Jeg tror jeg har kjent noe fra ca 12+576, er 13+2 nå. Var usikker på om det kunne være det, men på ultralyden i går så fant hun dem nøyaktig der jeg har kjent "noe". Er visst vanligere å kjenne det før med tvillinger ja. Mine to lå jo og sparka etter hverandre, er akkurat så langt på vei at de visstnok merker at det er noen andre der.

Turte ikke tro på det først, for var helt sikker på jeg kjente liv med den vi mista i 11+5, og da hadde hen jo antakelig vært død et par uker allerede.

Har trodd jeg har følt noe fra uke 12 i tidligere svangerskap. Kan ikke huske når jeg ble sikker, men var før uke 14. Prøver å kjenne etter når jeg har lagt meg om kvelden, er 11+1.

Back
Topp