K-40329609
Andre møte med forumet
Fra når kjente dere liv regelmessig? Uke 21, og tror jeg har kjent, men lenge mellom hver gang
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nøyaktig samme som meg! Også 21+5, og i dag har det vært rolig i magehuset. Jeg har dog kjent liv tydelig siden uke 15, så det er rart at det er så stille.Hei, litt småredd nå. Førstegangsgravid. Har kjent «bobling» flere ganger til dagen i noen dager nå, men tror ikke jeg har kjent i dag uke 21+5. Bør vel kjenne daglig når man først har begynt å kjenne liv?
Ikke nødvendigvis De første gangene jeg kjente liv her, kunne det brått gå dagesvis imellom. Og det er først etter uke 21 at jeg har kjent det tydelig hver dag. Jeg er selv 22+1 idag. Og selv nå, selv om jeg kjenner liv, er det ikke hver dag det er mye eller kraftig. Prøv å drikk noe veldig kaldt eller spis noe søtt, sett deg ned og slapp av og se om det etter en stund er noe bevegelse - men er du urolig, er det bedre å ringe jordmor en gang for mye, og få litt mental ro, enn å gå og bekymre segHei, litt småredd nå. Førstegangsgravid. Har kjent «bobling» flere ganger til dagen i noen dager nå, men tror ikke jeg har kjent i dag uke 21+5. Bør vel kjenne daglig når man først har begynt å kjenne liv?
Og du blir ikke nervøs? Prøver å tenke at den har god plass enda synes det er vanskelig å finne noe konkret på nett. Trodde jeg skulle kjenne daglig fra jeg først kjente liksom. Hehe, prøver å ikke være dramatiskNøyaktig samme som meg! Også 21+5, og i dag har det vært rolig i magehuset. Jeg har dog kjent liv tydelig siden uke 15, så det er rart at det er så stille.
Ikke nødvendigvis De første gangene jeg kjente liv her, kunne det brått gå dagesvis imellom. Og det er først etter uke 21 at jeg har kjent det tydelig hver dag. Jeg er selv 22+1 idag. Og selv nå, selv om jeg kjenner liv, er det ikke hver dag det er mye eller kraftig. Prøv å drikk noe veldig kaldt eller spis noe søtt, sett deg ned og slapp av og se om det etter en stund er noe bevegelse - men er du urolig, er det bedre å ringe jordmor en gang for mye, og få litt mental ro, enn å gå
ok, takk for svar, ble litt lettere nå. Førstegangs, så helt fersk. Tenkte at når jeg først kjente liv ville jeg kjenne det hver dag, vet liksom ikke hva som er normalt. Synes det er vanskelig å finme noe konkret på nett også, er nok fordi det er veldig individuelt. Men takk for svar,Ikke nødvendigvis De første gangene jeg kjente liv her, kunne det brått gå dagesvis imellom. Og det er først etter uke 21 at jeg har kjent det tydelig hver dag. Jeg er selv 22+1 idag. Og selv nå, selv om jeg kjenner liv, er det ikke hver dag det er mye eller kraftig. Prøv å drikk noe veldig kaldt eller spis noe søtt, sett deg ned og slapp av og se om det etter en stund er noe bevegelse - men er du urolig, er det bedre å ringe jordmor en gang for mye, og få litt mental ro, enn å gå og bekymre seg
Jo, blir litt urolig.. Men velger å tro at han bare har snudd litt på seg. Men går det flere dager uten bevegelse så kommer jeg til å be jordmor eller fastlege om å sjekke for hjertelyden.Og du blir ikke nervøs? Prøver å tenke at den har god plass enda synes det er vanskelig å finne noe konkret på nett. Trodde jeg skulle kjenne daglig fra jeg først kjente liksom. Hehe, prøver å ikke være dramatisk
Ok, takk for svar Vet jo det kanskje er tidlig ennå, men har lyst på liv og bekreftelse hele tidenJo, blir litt urolig.. Men velger å tro at han bare har snudd litt på seg. Men går det flere dager uten bevegelse så kommer jeg til å be jordmor eller fastlege om å sjekke for hjertelyden.