Kjenne liv

Lille91

Elsker forumet
Høsthjerter 2017
Marshmallows2021
Skuddårsspirene 2024
Gleder meg så sykt til og kjenne liv. Blir 15+0 på Torsdag og gar nada symptomer nå... Så jeg trenger litt dult fra mini for og roe preggohue litt :-D

Kjenner dere noe enda?

Ja tror jeg har kjent litt bevegelse noen dager :happy: Er 15+2 og 2. gangs gravid:) kjenner ikke ordentlige spark enda, men blir spennende når det kommer!:Heartred

Kjenner ingenting tror jeg :( Gleder meg skikkelig til å kjenne bevegelser jeg og. Har drømt om det flere netter på rad nå :D Håper det kommer snart 14+4 her <3

Jeg har kjent litt aktivitet den siste uken ca. Tror jeg iallefall. ;) 2. Gangs og 14+1.

Jeg har morkaken på fremre vegg på høyre side, sa jordmor i går. Fikk da beskjed om at jeg mest sannsynlig ikke vil kjenne noe før uke 20.

Jeg begynte å kjenne liv tidlig denne gangen, rundt 12 uker. Har kjent litt hver dag siden. Første gang jeg var gravid begynte jeg å kjenne liv rundt 16/17 uker. Da hadde jeg morkaka foran.

14+0 og kjent noen få dult. Første 12+0 og så noen dager etter det og et par ganger siste uke. Men ikke hver dag. Kjenner det kun når jeg logger helt i ro.

14+0 og kjent noen få dult. Første 12+0 og så noen dager etter det og et par ganger siste uke. Men ikke hver dag. Kjenner det kun når jeg logger helt i ro.
Glemte og skrive at jeg er 3 gangs. Kjent det tidlig de andre gangene også.

Back
Topp