Kjenne liv

Kine856

Betatt av forumet
13+1 er det for tidlig å merke noe i magen nå? Tror ikke jeg kjenner direkte babyens bevegelse men kjenner litt press og sånn og tenker at det er babyen som forårsaker det?! Det er barn nr.2.

13+1 er det for tidlig å merke noe i magen nå? Tror ikke jeg kjenner direkte babyens bevegelse men kjenner litt press og sånn og tenker at det er babyen som forårsaker det?! Det er barn nr.2.
Flere som har kommentert litt på det på skravletråden på skjult nå nylig, så er flere som merker det :happy:

Jeg lurer også på om jeg har kjent liv de siste 2-3 dagene, men er ikke sikker på om det faktisk er dette jeg kjenner. Er 13+6 i dag og førstegangs. De siste dagene etter at jeg har lagt meg i sengen på kvelden har jeg kjent et slags lite sprell eller kribling på et bestemt sted på magen. Kjennes nesten ut som leamus, og på ca. samme sted hver gang. Synes følelsen er helt annerledes enn luft, ikke noe jeg har kjent i dette området før.

Men, det kan jo være at jeg nå er altfor sensitiv og overanalyserer alt. Blir spennende å se om bevegelsene forsterker seg de kommende ukene!

Jeg lurer også på om jeg har kjent liv de siste 2-3 dagene, men er ikke sikker på om det faktisk er dette jeg kjenner. Er 13+6 i dag og førstegangs. De siste dagene etter at jeg har lagt meg i sengen på kvelden har jeg kjent et slags lite sprell eller kribling på et bestemt sted på magen. Kjennes nesten ut som leamus, og på ca. samme sted hver gang. Synes følelsen er helt annerledes enn luft, ikke noe jeg har kjent i dette området før.

Men, det kan jo være at jeg nå er altfor sensitiv og overanalyserer alt. Blir spennende å se om bevegelsene forsterker seg de kommende ukene!
Kan jo hende,jeg kjenner litt press her og der i nedre magedel. Ikke kjent noe sprell,med første så kjente jeg noe i uke 16 tror jeg det var og det var litt sånn bobling. Spennende tid framover nå :)

Kan godt være liv du kjenner ja :)

Jeg har hatt den samme følelsen i forrige svangerskap i uke 12-15 og det var leamus (skjer mye i muskelen)! Men det er mange som mener de kjenner liv- så kanskje :)

Jeg har hatt den samme følelsen i forrige svangerskap i uke 12-15 og det var leamus (skjer mye i muskelen)! Men det er mange som mener de kjenner liv- så kanskje :)

Ja jeg tror mer på at det er leamus enn luft eller bevegelser. Er vel heller sjeldent at man kjenner så tidlig. Gleder meg til å kjenne helt sikkert!

Ja jeg tror mer på at det er leamus enn luft eller bevegelser. Er vel heller sjeldent at man kjenner så tidlig. Gleder meg til å kjenne helt sikkert!

Enig! Jeg tror ikke det er liv, selv om jeg var litt overbevist om det de første gangene. Gynekologen sa at det er nesten umulig å kjenne liv så tidlig.

Jeg er 12+1 i morgen :) så lykkelig
Jeg har kjent bobler i magen nede ved livmora , jordmor sa at dette kunne være for at babyen rører på seg ❤️
Så hvis du kjenner bobler så rører babyen på seg :)

Når jeg ligger på siden, er det helt klart noe sommerfugl vinger som flakser inni der.

Har kjent små bobler og mer som sommerfugler vinger rett som det er nå en stund, fikk bekreftet ved siste UL at jeg faktisk kjente det før jeg kunne si når barnet rørte på seg selv om jeg ikke så skjermen så de på sykehuset bekreftet at jeg faktisk kjente liv da de så det stemte med når jeg så at babyen rørte på seg, dette er barn nr 4 å jeg er nå 11+2

Back
Topp