Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flere som har kommentert litt på det på skravletråden på skjult nå nylig, så er flere som merker det13+1 er det for tidlig å merke noe i magen nå? Tror ikke jeg kjenner direkte babyens bevegelse men kjenner litt press og sånn og tenker at det er babyen som forårsaker det?! Det er barn nr.2.
Aha,er ikke så ofte innom den skravletråden.Flere som har kommentert litt på det på skravletråden på skjult nå nylig, så er flere som merker det
Kan jo hende,jeg kjenner litt press her og der i nedre magedel. Ikke kjent noe sprell,med første så kjente jeg noe i uke 16 tror jeg det var og det var litt sånn bobling. Spennende tid framover nåJeg lurer også på om jeg har kjent liv de siste 2-3 dagene, men er ikke sikker på om det faktisk er dette jeg kjenner. Er 13+6 i dag og førstegangs. De siste dagene etter at jeg har lagt meg i sengen på kvelden har jeg kjent et slags lite sprell eller kribling på et bestemt sted på magen. Kjennes nesten ut som leamus, og på ca. samme sted hver gang. Synes følelsen er helt annerledes enn luft, ikke noe jeg har kjent i dette området før.
Men, det kan jo være at jeg nå er altfor sensitiv og overanalyserer alt. Blir spennende å se om bevegelsene forsterker seg de kommende ukene!
Jeg lurer også på om jeg har kjent liv de siste 2-3 dagene, men er ikke sikker på om det faktisk er dette jeg kjenner. Er 13+6 i dag og førstegangs. De siste dagene etter at jeg har lagt meg i sengen på kvelden har jeg kjent et slags lite sprell eller kribling på et bestemt sted på magen. Kjennes nesten ut som leamus, og på ca. samme sted hver gang. Synes følelsen er helt annerledes enn luft, ikke noe jeg har kjent i dette området før.
Men, det kan jo være at jeg nå er altfor sensitiv og overanalyserer alt. Blir spennende å se om bevegelsene forsterker seg de kommende ukene!
Jeg lurer også på om jeg har kjent liv de siste 2-3 dagene, men er ikke sikker på om det faktisk er dette jeg kjenner. Er 13+6 i dag og førstegangs. De siste dagene etter at jeg har lagt meg i sengen på kvelden har jeg kjent et slags lite sprell eller kribling på et bestemt sted på magen. Kjennes nesten ut som leamus, og på ca. samme sted hver gang. Synes følelsen er helt annerledes enn luft, ikke noe jeg har kjent i dette området før.
Jeg har hatt den samme følelsen i forrige svangerskap i uke 12-15 og det var leamus (skjer mye i muskelen)! Men det er mange som mener de kjenner liv- så kanskje
Ja jeg tror mer på at det er leamus enn luft eller bevegelser. Er vel heller sjeldent at man kjenner så tidlig. Gleder meg til å kjenne helt sikkert!