Kjenne liv

Livredd

Forelsket i forumet
Marsboerne2017
Å som jeg gleder meg til å virkelig kjenne bevegelser fra lille :Heartred

Tror jeg har kjent bittelitt, men kan jo ikke være helt sikker enda iallefall :) Men med nr 3 i magen er det vel normalt å kjenne litt før også :)

Gleder meg :love7 blir mer virkelig med en gang da.. Har hørt hjertelyden men ikke vært på ul så er fortsatt rart liksom

Tror jeg kjente noe i går, men veldig usikker. Venter jo nr 4 ;) Gleder meg til det ikke er tvil lengre jeg også!

Åh, det gleder jeg og meg til! :) kjente det ganske tidlig sist.

Blir spennende:) sist kjente jeg i fiskehalen og bobler fra uke 14/15

Ja deet gleder jeg meg til!! Er førstegangs så er vel endel uker igjen før jeg kjenner noe enda da :)

Lurer på om det er lille jeg kjenner om dagen. Kiler litt på innsiden der jeg vet hun ligger (sett på ultralyd hvor hun holder til). :)
Gleder meg til jeg kjenner det enda mer, og utenpå så pappaen også kan kjenne. :Heartred
Hun ligger veldig over på høyre side, er det vanlig at de ligger på en av sidene? Jeg som har gått med tvillinger tidligere, vet jo ikke annet enn at magen er full uansett hvor.... :D

Jeg tenker hele tiden: Var det noe?? Og så er det nok bare luft i tarmene :p 11+2 førstegangs, *humre*, en blir jo litt gal av det her! :D

Sist kjente jeg ikke noe før uke 18, så jeg regner ikke med å kjenne det tidlig denne gangen heller. Ikke gidder jeg stresse over det heller.

Jeg tenker hele tiden: Var det noe?? Og så er det nok bare luft i tarmene :p 11+2 førstegangs, *humre*, en blir jo litt gal av det her! :D
Samme her.. :D Stort sett bare luft som romsterer i denne magen foreløpig også. Meh :P

• Liker
Reactions: CSS
14+5 i dag, og nå er jeg ganske sikker på at det må være lille jeg kjenner. Har ikke kjent noe tidligere dette svangerskapet, men plutselig i dag har det kommet mange små dunk. Kanskje han/hun har flyttet på seg til et bedre sparkested :)

Her kjennes d allerede:-)

Sist så kjente jeg det i uke 14/15. Nå ligger jeg konstant å kjenner etter. Vil jo at alt skal være bra liksom... Men, har kjent noen dult der hvor vi har sett babyen på ultralyd og hørt hjertelyden. Så kan jo hende det er noe.. Er 14+2 idag :)

Jeg gleder meg til å kunne kjenne spark og liv der inne. må være helt sykt å få oppleve det!

Back
Topp