Kjenne liv?

*PreggyBeggy*

PreggyBeggy
Flere som er over 16 uker som ikke har kjent liv ennå? Jeg er 3 gangs gravid og syns det er rart at jeg ikke har kjent noe...

Har ikke kjent noe, og er 18 uker. Men så masse bevegelse på ultralyden (selv om jeg ikke kjente noe da heller) :)

Jeg er over 18 uker og femtegangs gravid og har ikke kjent liv enda. Trur kanskje jeg har kjent en gang for en uke siden bare. Men på ul idag dekket morkaka hele fronten av livmora så kan enda gå noen uker før jeg kjenner noe :(

<3 termin 4 desember 2014 <3

18 uker og annen gangs uten og ha kjent noe. Ser i boka fra forrige gang at jeg begynte å kjenne i uke 15, så deg varierer vel bare...

Jeg er i uke 16 og andregangs og hadde trodd at jeg skulle ha kjent noe for lenge siden, siden "alle" sier at man kjenner det fortere andre gangen. Sist kjente jeg det i uke 17. Men jeg bekymrer meg ikke, hørte hjertelyd senest i går, med doppler :)

Er i veke 19 i mrg....berre siste dagane eg har kjent liv. Så du vil nok kjenne det etterkvart du og :)

Har ikke kjent noe særlig. Kun sånn pittelitt, men ikke klare dult/spark nei.

Kjenner ikkeno. Er 3 gangs og 15+2

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Har kjent i vel to uker. Jm på oul var overrasket siden livmor ligger forran. Men tror bare jeg er veldig sensitiv for bevegelse. Kjente på samme tid sist, ca uke 16

Sent from my iPhone using BV Forum

Er i uke 17 i mitt andre svangerskap. Har ikke kjent noe enda. Har også vært litt bekymret da jeg regnet med å kjenne noe tidligere denne gangen. Merket liv sist ca etter oul i uke 18..
Det merkes vel plutselig :-)

Har kjent liv ganske lenge og synes det er veldig koselig :)
Noen ganger er lille så hardhendt at jeg får vondt. :p

Kjente en del ganske tidlig, men nå kjenner jeg kun når jeg legger meg på magen.
Har kjent de siste to dagene noe som kan ligne på spark etter jeg har spist noe søtt, men synes det er litt for høyt oppe så er veldig usikker.

er 16+1 har ikke kjent noe enda men er førstegangs da.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har har jeg kjent liv i ca en ukes tid. Det er veldig koselig =D Med storebror kjente jeg ikke noe før uke 21, så regner med det varierer veldig fra svangerskap til svangerskap. Er bare å smøre seg med tålmodighet jenter, når dere først kjenner det så er det den beste følelsen i verden<3

edit: er 18+4

Jeg er førstegangs og har allerede kjent små spark :-) er 17+1

❤️ termin 14.12.14 ❤️

Har heller ikkje kjent noke, begynner å bli utålmodig... Og så er det så lenge til oul! Puh.... Berre å smøre seg med tålmodighet! Er 16+3.

Desemberbaby <3

Sånn ca når går det fra å være små bevegelser til spark? Jeg er usikker, men samtidig ganske sikker på at jeg har kjent noe fra den lille, men jeg klarer ikke å huske helt fra sist, hvordan det var. Merker at jeg føler meg litt som en førstegangs, fordi alt føles så nytt ;)

Tror jeg har begynt å kjenne liv nå. Liksom små dult. Men er førstegangs så er liksom ikke helt sikker. Kjente først noe litt over 17 uker :)

Back
Topp