Kjenne liv?

lykkeligmamma81

Betatt av forumet
Augustmødrene 2014
Påskeliljene 2022 ❤️
Noen som har kjent liv i form av bevegelse/spark enda??
Hvor langt på vei var du når du evt kjente noe?

Jeg håper på å kjenne noe snaaart siden jeg er andregangs gravid, gleder meg sånn!! Det er jo verdens BESTE følelse:) Er 14+0 i dag:)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Jeg syns jeg kjente noe i går, men var bare 11+6, så sikkert bare luft tihii.
Jeg gleder meg også til litt bevegelse.
 
Jeg er 14+3 idag og har ikke kjent noe liv enda. Kjente liv ganskje seint forrige gang, så håper jeg kjenner noe tidligere denne gangen :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Var 17 veker da eg kjente liv med forje. Tror ikke jeg kommer til å kjenne noe på mange uker ennå...
 
Jeg husker jeg kjente liv i uke 15-16 sist.. Jeg er nå tredje gangs gravid.. Gleder meg til å kjenne sikkelig bevegelser jeg og.. da føler jeg at man har så mye mer kontroll i svangerskapet. :)
 
Jeg er førstegangs og utrolig spent på dette, men jeg er jo bare 11+4 så det er nok en god stund til babyen er stor nok til å lage bevegelser som jeg kan kjenne OG til jeg forstår hva det er også. Så jeg får smøre meg med tålmodighet. :p
 
Allerede i veke 14 kjente eg dinna "bobla som sprakk" følelsen, håper eg snart får kjenne det igjen :)
Er berre 12 veker så eg regner meg eg må vente nokre veke til enda, men eg gler meg så veldig til å kjenne liv :)
 
Jeg er førstegangsgravid og vet ikke helt hva jeg skal kjenne etter. Er 13+3 i dag, men merker jo noe rart inne i magen min. Akkurat som små bobler eller en bitteliten leamus. Går ut i fra at dette foreløpig bare er luft og ikke tegn på bevegelse siden jeg ikke er lenger på vei.
 
Spennende altså! Kjente det vel liv rundt uke 17 forrige gang. Er i uke 14 nå, og troor jeg såvidt har kjent noe. Men er vanskelig å si i begynnelsen om det er bevegelse eller luft da :p
 
Kjente liv i går! :) 14+2 og andregangs. Med første kjente jeg ikke før nærmere uke 17 tror jeg det var, men i går kjente jeg veldig igjen den boblefølelsen. Den var også langt nede i magen hvor mini jo ennå befinner seg. Luftbevegelser fra tarm kan jeg ikke huske å ha kjent så langt ned noen gang.
 
Ja men usikker på om det er luft. Er 13+4 nå. Kjentes veldig ut som fosterbevegelsene/små sparkene jeg hadde med 1 mann. Har morkaka på baksida denne gang også :)

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
 
Kjente liv i går! :) 14+2 og andregangs. Med første kjente jeg ikke før nærmere uke 17 tror jeg det var, men i går kjente jeg veldig igjen den boblefølelsen. Den var også langt nede i magen hvor mini jo ennå befinner seg. Luftbevegelser fra tarm kan jeg ikke huske å ha kjent så langt ned noen gang.

Å so kjekt :D
 
Kjenner ikke noe sikkert enda iallefall...er 14+5. Sist kjente jeg det i uke 18-19, daglig etter det :)

Gleder meg! :) nå fikk jeg plutselig sånn "Woho, jeg er gravid!"-følelse :p
 
13+2 idag og er rimelig sikker på at jeg kjenner små bevegelser allerede! Men klarer liksom ikke å tro at det er det siden det er så tidlig, men er veldig likt slik som det var med første:)
 
Er andregangs. Kjente skikkelig (jeg er sikker på at det var babyen) bevegelser i går morges for første gang. I går var jeg 14+1.

Det vekka gode følelser fra 1. graviditeten, merker jeg har savnet det. Også kjente jeg i går kveld mens jeg så på TV. Tror det spørs litt hvor babyen ligger om jeg kjenner det eller ei.
 
Jeg trooooor at jeg kjenner liv nå (15+0/15+3). Ikke spark, men bevegelser. Det kjennes ut som ukoordinerte luftbobler altfor langt ned i magen. Lufta har jo mønstre den beveger seg etter; passasjer som aldri forandrer seg. Tror jeg vet hvor de ligger og hvordan luftforlytning i tarmen kjennes og dette er definitivt IKKE det. Det er en bevegelse jeg innbiller meg er akkompagnert av lyden; "scrhloooshhh" !! :D Om det i det hele tatt er forståelig eller gjenkjenbart for noen.
 
Back
Topp