Kjenne liv?

emje92

Juni2014 <3
Sommerfuglene <3
Satt på jobben i kveld og kjente plutselig noe som minnet om store bobler på ett sted i magen. Var litt kiling på innsiden av magen. Er dette liv jeg kjenner? For hvis magen romler så går det jo rundt i magen. Pluss at du hører en lyd. Hvis disse boblene var luft skulle de komme en skikkelig lyd, for disse var kraftige :o

Satt på jobben i kveld og kjente plutselig noe som minnet om store bobler på ett sted i magen. Var litt kiling på innsiden av magen. Er dette liv jeg kjenner? For hvis magen romler så går det jo rundt i magen. Pluss at du hører en lyd. Hvis disse boblene var luft skulle de komme en skikkelig lyd, for disse var kraftige :o
Mye mulig det var den lille :) Kjenner det på samme måten pluss litt andre dunk :)

Wi :) men kjenner det på samme sted hver gang. Samme sted i dag også, den må jo flytte på seg ?

Jeg fikk førstemann for 1 år og to måneder siden, så jeg kjenner fortsatt mange fantomspark. Har gjort det helt siden sist fødsel. Så jeg har virkelig ikke peiling på om det er babyen i magen jeg kjenner eller om det er fantomsparkene som lurer meg fortsatt. Sist kjente jeg babyen i uke 15, så jeg kommer nok til å begynne å kjenne det på en annen måte rundt da.

Med førstemann Va eg 21 uker før eg kjente noe, andre mann 19 uker å nå eg e snart 15 og har ikkje kjent noe ;) så spennande kati .. Håpe kje det e så lenge t :)

Det var bobling jeg kjente første gang sist gang jeg var gravid:)) har kjent noe i magen nå..men vet ikke om det er bebisene... :)

Jeg har ikke kjent bobling som du beskriver, men små dunk mot skambeinet.

Back
Topp