Kjenne liv?

i første svangerskap var jeg så tynn (anorektiker) så da kjente jeg å så det i uke 15. nå derimot vet jeg ikke om det er det jeg kjenner eller tarmene som jobber :P

Kjempevanskelig det der syns jeg.. Bruker å være treig å innse hva jeg kjenner, sann etter OUL :/

Uke 15 :):)

uke 14-15 :) men denne gangen har jeg allerede kjent det så smått i noen uker, syns det er svært tidlig da.. å nei det er ikke luft for d kjenner jeg å :P

Har kjent etteller annet nå i en ukes tid men om de er bebien er ikke jeg sikker på :p er 14 uker!

Husker ikke helt, men mener jeg begynte å kjenne liv rundt tiden for OUL med førstemann. Denne gangen lurer jeg på om jeg har kjent noe allerede, men er ikke helt sikker på om det er luft eller baby ;)

Uke 12+1 her er det full fart i kveld. Masse bevegelser. Skulle ikke tro det var mulig så tidlig. Men det er det virkelig!

Peace & love from Tessa
Termin 26/9-13

Uke 15 -16 med førstemann, da var det ordntlige spark, og kjenner bevegelse nå ogda allerede, men de første ordntlige sparkene har jeg ikke kjent enda..er 15 uker på mandag

Forrige gang kjente jeg ingen ting før ca uke 23,men hadde forran liggende morkake,så kan jo være en grunn til at jeg ikke kjente noe før..Nå er jeg 15+3 og syntes jeg kjente en bevegelse i går som jeg tror var babyen,men usikker:)

Jeg anser megselv som veldig heldig. Med datteren som er 8 i dag kjente jeg første livstegn i uke 11. Ingen trodde meg. Hehe. Var på ultralyd i uke 11 og så bevegelsene hennes samtidig som jeg kjente det. Hun var jo så liten. Veldig rart. Men det er en trygghet. Da vet jeg alt er bra når jeg kjenner lille bevege seg.
Vet ikke om jeg har overfølsom livmor eller noe. For jeg kjenner det så veldig godt. Både da og nå.

Peace & love from Tessa
Termin 26/9-13

Uke 16 med førstemann, ca 14-15 med andremann. Er 13 uker i dag med tredje, ikke kjent noe jeg er sikker på enda.. Gleder meg veldig, det er så fin følelse å kjenne liv!!

Jeg er 14+6 og ikke kjent noe enda. Førstegangs:) håper jeg kjenner det snart, ikke at jeg vet hva jeg skal kjenne etter heller da men.. Har ikke hatt luft eller magesmerter i svangerskapet så kan heldigvis ikke forveksles med noe sånt når jeg kommer til å kjenne det, gleder meg til å kjenne at det er liv der! Selv om jeg har vært på ul og sett det:)

Sist merket jeg de første bevegelsene svakt i uke 13, og godt i uke 14-15. Denne gangen vet jeg at jeg har morkaken på fremre vegg, men kjenner om babyen sparker ut mot sidene. Tar nok noen uker til før jeg kjenner bevegelsene godt :)

Back
Topp