Kjenne liv?

Wepå

Andre møte med forumet
Noen av dere som har begynt å kjenne liv? Jeg er førstegangsfødende i uke 15 men kjenner små "bobbler" der inne? Mens termin er 28 desember så kan jo vær lenger enn den ul terminen jeg tar Utgangspunkt i også, hmm:-)

Trodde jeg kjente i uke 11, men på UL ble jeg flyttet en uke lenger, så var da i uke 12. Kjente bare bobling da. Nå kjenner jeg mer og mer, og er 13+4 idag. 

Med førstemann kjente jeg liv mellom uke 14 og 15.. :) 
Jeg er veldig tynn, og bærer barna langt ut, og kjenner nok tydelig liv tidlig litt av den grunn. 

Har kjent "sommerfuglen" ett par ganger, men jeg føler at det er alt for tidlig! 

Jeg er i uke 14 nå, og da jeg var på do i går, så holdt jeg hånden over magen for moro skyld, men da føltes det faktisk ut som et lite spark. Og jeg SÅ faktisk at magen beveget seg. Jeg visste med meg selv at det hvertfall ikke var magen min som tullet med meg.

Første gangen jeg gikk gravid kjente jeg liv i uke 15/16. Er fult mulig å kjenne liv da

begynte å føle liv i slutten av uke 11 denne gangen, nå føler jeg det en go del bedre, er snart 13 uker:D
kjente det godt i går på ul. babyen sparket som bare det og jeg følte det da:D

Sist kjennte jeg liv i uke 16.Nå er jeg i uke 14 og kjenner ikke noe enda...
Men håper å kjenne noe snart :)

Meeen, jeg fikk meg angelsound i dag, og hørte hjertelyden... wiiii :) Så da vet jeg at det er en bitteliten der inne <3

Forrige gang kjente jeg liv i uke 16 en gang...nå lurer jeg på om jeg har begynt å kjenne litt.
Er litt usikker, for jeg syns det er alt for tidlig!! Men har også fått en ul som sier jeg er lenger på vei, så det kan vel hende.

Eg var vel 18 veker med fyrstemann før eg kjende liv..
men no føler eg at eg har kjent det i eit par veker! er 14 veker no. Moro! :)

Jeg er 13 uker og 5 dager på vei i dag, akkurat nå for litt siden kjente jeg en slags dunke bevegelse nederst i venstre side, kan det være liv jeg har kjent?Legen mente jeg ikke skulle kjenne liv før om 4 uker når jeg var på kontroll for snart 14 dager siden. 

Med snuppa kjente jeg liv i uke 13, og hver dag fra uke 17. Men hun var et utrolig aktivt barn. Denne var veldig rolig på ul i uke 11, så regner med at det tar litt lengre tid denne gangen. Gleder meg til å kjenne liv igjen

Back
Topp