Kjenne liv..

Ametyst83

2005♡2011♡2023
Vi som prøver :)
Februarbarna 2023
Marsboerne 2023
Dere som har kjent liv alerede når var det sånn ca hvilken uke og hvor mange dager?

atene, som regel kjenner en ikke liv før gjerne etter ordinær ul, de som kjenner det før har vel gjerne hatt flere svangerskap. [;)]

Det er vel normalt å kjenne liv fra rundt uke 16, men det er mange som ikke gjør det før mye seinere....
Jeg har hatt noe sånne leamuslignenes greier nedi der, men det har jeg hatt et par ganger før jeg blei gravid og så regner ikke med at det er baby`n[8D][8D]

Jeg vet det da.. [8D] jeg kjente liv fra sønnen min i uke 16, men jeg mener noen har sier dem har kjent det fra uke 12 alt..

jeg er 3 gangs fødende å har kjente liv siden uke 10 men når det er sakt har jeg aldri hatt så stor livmor som jeg har nå så babyen ligger høyt oppe på venstre side , kan jaggu ta på den 

ORIGINAL: anette27

jeg er 3 gangs fødende å har kjente liv siden uke 10 men når det er sakt har jeg aldri hatt så stor livmor som jeg har nå så babyen ligger høyt oppe på venstre side , kan jaggu ta på den 

Jeg blir nå 2 gangs, men merker ikke no enda er vel lit tidelig for meg tenker jeg.. men jeg klarer neste ikke å vente til jeg kjenner det [:D][:D][:D]

Med datteren min kjente jeg liv i uke 16, med sønnen i uke 19 (morkaken lå foran), og denne gangen har jeg ikke kjent antydninger engang.. Babyen har vel så vidt begynt å bevege seg der inne.. 

jeg vet ikke om jeg kjenner noe... men noen ganger kiler det helt sykt nede ved skammebeinet:O

ORIGINAL: nadja1986

jeg vet ikke om jeg kjenner noe... men noen ganger kiler det helt sykt nede ved skammebeinet:O

det kiler ved skambeinet når jeg nyser(først gjør det sykelig vondt så kiler det). ellers kjenner jeg ikke noe liv.

første gang jeg forstod det skikkelig med junior, var jeg 18 uker på vei,men hadde nok kjent før det, skjønte bare ikke. Denne gangen har jeg merket det fra rundt uke 13

Jeg håper jeg kjenner det tideligere denne gangen [:D]
men det har jo veldig mye med hvor morkaken ligger også..

Hos meg kiler det noe fryktelig spesielt da jeg sitter, kjenner ikke noe da jeg står.
kjenner det bare innimellom, er det lillegull tror dere???[:)][:)][:)]

Jeg fikk beskjed fra gynekologen at jeg ikke ville kjenne liv før i uke 17-18 pga at morkaken låg fremst mot magen [:)]

'Forrige gang kjente jeg liv fra uke 15-16 ca...nå kjenner jeg ingenting...og de luftsmertene i magen om kvelden har gått over og nå, så nå tror jeg ikke at jeg kjenner noe lenger heller, hehe[;)]
Men er da ikke noe stress...det kommer innen få uker, og da er det ikke stopp på spark, turning, hikking osv på mange mnd...men gleeeeder meg, for det er såååå koselig!![:D]

Kan ikke forstå at folk kjenner LIV i uke 10 det er jo umulig det er jo nesten bare en liten reke da?? hallo???.. det er mange som kjenner murringer og bobler men det er jo ikke babyn.
Kjente ikke liv med førstemann før i uke 16 ca

Back
Topp