Hei alle sammen!
Er 30 veker på vei i morgon, og kjenner eg blir så usikker ang. det med å kjenne liv. Kjenner kvar dag litt dult her og der, og eit sterkt press av og til som eg trur er han som legger seg til rette/snur seg. Men er det fleire som føler dei kjenner veldig lite liv i forhold til før? Veit det skal gå over til meir flytande bevegelser fremfor dult, men føler det berre er minska på dult og at dei flytande ikkje er komt.. Har vert på kontroll eit par gonger pga den skepsisen her så veit alt er i orden
Syns det er så vanskelig å vite ka som er lite og mykje, når ein skal bekymre seg osv.. :/
Kjenner forresten nesten meir utanpå magen enn inni, altså at eg må legge handa til for å føle noke.. Har derfor fått gubben til å ta seg litt tid kvar kveld til å lytte på og kjenne på magen så får han bedømme
Skal begynne med det fra og med i dag 
Kjenner forresten nesten meir utanpå magen enn inni, altså at eg må legge handa til for å føle noke.. Har derfor fått gubben til å ta seg litt tid kvar kveld til å lytte på og kjenne på magen så får han bedømme