Kjenne liv utenpå magen

Soleia

Betatt av forumet
Junilykke 2020 ♡
Stjerneskuddene 2024
de to siste døgna er jeg veldig sikker på at jeg har kjent spark utenpå magen, men det er vel fryktelig tidlig? Så klarer ikke helt å tro på det. Er 17+5 idag, kan det stemme?

de to siste døgna er jeg veldig sikker på at jeg har kjent spark utenpå magen, men det er vel fryktelig tidlig? Så klarer ikke helt å tro på det. Er 17+5 idag, kan det stemme?

Jeg gjorde det forrige gang :) venter spent på når det skjer nå ❤️

Gjorde det forrige gang :-) Heldig du er, venter veldig spent selv nå, da denne er treigere enn storebror :hilarious:

Det kan godt være ja. Kjente første sparkene 17+4 og det siste sparket kjente jeg også inni hånda

Jeg er 17+3 (og andregangs), og jeg har kjent liv utenpå et par dager nå :)

Vi kjente spark i dag, både jeg og pappaen :love7 18+0 i dag, sinnsykt deilig med tanke på ultralyd i morgen :D har kjent litt selv den siste uka, men har vært vanskelig å slå seg til ro med at det kan ha vært spark siden jeg er førstegangs, men i dag var det ingen tvil :joyful:

Jeg kjente spark utenpå for 6 dager siden (16+5). Kjenner de ikke utenpå når sparken kommer rett frem i magen (pga morkake forran), men når sparkene kommer på siden eller veldig langt nede kan de kjennes utenpå også:happy:

Vet ikke engang om det jeg kjenner er spark, jeg.. Vil også kjenne det tydeligere og gjerne på utsiden sånn som dere andre :/

Jeg er 17+5 i dag og har kjent spark utenpå magen i dag og dagen før nyttårsaften. Veldig merkelig følelse!

Last edited:
Er 19+2 og jeg kan kjenne noen spark utenpå magen når de kommer litt utpå siden, dette pga morkaken foran. Er litt uvant, kjente de nye tydeligere og tidligere sist enn nå;)

Kjente liv utenfor magen nå ikveld, samboer au! 18+4 :love7 Kjente de best rett over trusekanten!

Følte jeg kjente tydelige spark i går, men er nok bare noe jeg innbilte meg. Har morkaka foran, og jordmor sa at jeg ikke skulle bekymre meg om jeg ikke hadde kjent spark før uke 24.. 19+0 i går :)

Følte jeg kjente tydelige spark i går, men er nok bare noe jeg innbilte meg. Har morkaka foran, og jordmor sa at jeg ikke skulle bekymre meg om jeg ikke hadde kjent spark før uke 24.. 19+0 i går :)
Er stor sannsynlighet for at det var spark du kjente. Tror de sier uke 24 fordi det er like normalt å ikke kjenne før da,som å kjenne i uke 18/19

Kan godt være spark ja. Jeg mistenker at jeg har morkaken foran, da jeg kun kjenner bevegelse helt til venstre i livmora. Hadde det med de to forrige også. Første gang kjente jeg i uke 17/18 og andre gang 23

Kan godt være spark ja. Jeg mistenker at jeg har morkaken foran, da jeg kun kjenner bevegelse helt til venstre i livmora. Hadde det med de to forrige også. Første gang kjente jeg i uke 17/18 og andre gang 23
Håper det :)

Jeg er 18 + 4 og har kjent såvidt det er litt bevegelser utenpå ei ukes tid.

Back
Topp