Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
de to siste døgna er jeg veldig sikker på at jeg har kjent spark utenpå magen, men det er vel fryktelig tidlig? Så klarer ikke helt å tro på det. Er 17+5 idag, kan det stemme?

Er 18+3 i dag.
18+0 i dag, sinnsykt deilig med tanke på ultralyd i morgen 

Kjente de best rett over trusekanten!Er stor sannsynlighet for at det var spark du kjente. Tror de sier uke 24 fordi det er like normalt å ikke kjenne før da,som å kjenne i uke 18/19Følte jeg kjente tydelige spark i går, men er nok bare noe jeg innbilte meg. Har morkaka foran, og jordmor sa at jeg ikke skulle bekymre meg om jeg ikke hadde kjent spark før uke 24.. 19+0 i går![]()
Kan godt være spark ja. Jeg mistenker at jeg har morkaken foran, da jeg kun kjenner bevegelse helt til venstre i livmora. Hadde det med de to forrige også. Første gang kjente jeg i uke 17/18 og andre gang 23Følte jeg kjente tydelige spark i går, men er nok bare noe jeg innbilte meg. Har morkaka foran, og jordmor sa at jeg ikke skulle bekymre meg om jeg ikke hadde kjent spark før uke 24.. 19+0 i går![]()
Håper detKan godt være spark ja. Jeg mistenker at jeg har morkaken foran, da jeg kun kjenner bevegelse helt til venstre i livmora. Hadde det med de to forrige også. Første gang kjente jeg i uke 17/18 og andre gang 23