Kjenne liv utenfra <3

Så kjekt! Kjente det utenpå magen samme tid i forrige svangerskap, men denne gangen kjenner jeg sååå lite, det kan gå dager mellom, og kjenner i alle fall ikke noe utenpå enda!
 
Så hærlig! :Heartred Her kjente jeg mine første to spark i går kveld (16+3) , da var det helt klart spark og ikke bare bevegelse innenfor. Men kan ikke kjenne noe utenpå enda. Mannen er litt misunnelig på at han ikke får til og kjenne noe til barnet enda. Men dette er første gang at jeg har morkaken bak, så vil nok kjenne det tidligere enn med de to første:smiley-angelic001
 
Så kjekt! Kjente det utenpå magen samme tid i forrige svangerskap, men denne gangen kjenner jeg sååå lite, det kan gå dager mellom, og kjenner i alle fall ikke noe utenpå enda!
Jeg har kjent sporadisk liv «innvendig» siste 2-3 uker men nå siste 3 dagene har jeg kjent han hver dag :) og igår da fra utsiden uten tvil :)
Nærmer seg nok for deg og :Heartred
 
Så hærlig! :Heartred Her kjente jeg mine første to spark i går kveld (16+3) , da var det helt klart spark og ikke bare bevegelse innenfor. Men kan ikke kjenne noe utenpå enda. Mannen er litt misunnelig på at han ikke får til og kjenne noe til barnet enda. Men dette er første gang at jeg har morkaken bak, så vil nok kjenne det tidligere enn med de to første:smiley-angelic001

Det er ikke mangene ukene til da uansett før han får kjenne tenker jeg :) så deilig og kjenne liv :Heartred
 
Så morro :D Jeg er 15 uker, og kunne tydelig se på magen i dag at den beveget seg :) Også min tredje. Noen sterke babiser:D
 
Her kjente jeg spark utenpå magen for første gang i går. Er i uke 19. Har litt ekstra polstring, så mulig jeg hadde kjent det tidligere om jeg hadde vært litt slankere. :p
 
Er i uke 19 nå, og kjenner spark utenpå daglig nå. Veldig aktiv liten baby i magen og betryggende å kjenne livstegn daglig. :Heartred
 
Back
Topp