Kjenne liv sent med nr. 2?

Lil-17

Forumet er livet
Desemberlykke2017
Snøfnuggene 2018
Septemberbarna 2019
Oktoberlykke 2019
Dere som er gravid med nr.2-3 osv..er det noen som kjente liv sent? Jeg kjente liv 19+1 med nr.1, (7 år siden) Er nå 15+4, og har ikke kjen noe. Blir så klart bekymret når jeg leser at mange kjenner liv i uke 12 og 13.

Kan være du har morkaka i front?

Jeg kjenner ingenting ennå, 17+2.
Jeg kjente riktignok liv sent sist og, hadde hvertfall passert 20. Tenker litt som deg jeg og, men prøver å overbevise meg selv om at alt er bra, noen kjenner det bare senere enn andre.

Kjente vel liv fra uke 14'ish. Men det er veldig svakt, og ikkje hver dag. Veldig individuelt :) er 3. gangs. Er nå 19+2.

Jeg er gravid for andre gang nå, med tvillinger, men kjente ikke noe før nærmere uke 15 denne gang. Rundt uke 19 sist, da hadde jeg morkaken fremme. Kjenner ikke så mye utenpå magen enda, men jeg er litt polstret så de må sparke hardt for at jeg skal merke noe utenpå. Er 18 uker i dag. Selv om du også er gravid for andre gang kan det fort gå et par uker til før du kjenner noe, det er ikke unormalt. Kommer veldig an på hvordan de ligger der inne. Jeg måtte ligge heeelt stille på ryggen i senga og konsentrere meg skikkelig frem til for et par dager siden hvis jeg skulle kjenne noe.

Eg e gravid med nr 3, kjenner ingen liv enda, men så e jo det ei stund sia sist då mine eldste er 9 og 7 [emoji28]

Med nr 1 og nr 2 kjente jeg tidlig. Men da var morkaken helt nede ved åpningnen. Mens nå med nr 3 kjente jeg ikke før uke 17+5 ca pga morkaka dekker så og si hele fronten på magen min :)

Jeg er også gravid for 2 gang og er 18+3 og har nå kjent liv siden forrige uke altså rundt uke 17. Har kjent liv kun som bobelaktig følelse, det kommer ann på hvordan jeg sitter osv. Første gang jeg var gravid kjente jeg nok ikke liv før etter uke 20.

Takker for svar! :) Godt å lese at forskjellene er store. Prøver å slå meg til ro med at alt er ok, og venter på oul om 19 dager.

Kjente liv rundt uke 18 med forrige, kjente det tydelig i uke 14 nå! Men, kan være plasseringen på morkaken altså :)

Her er det nr 4. Kjente liv med nr tre i uke 11-12 og var vel noe slikt med nr 2 også. Er nå i uke 16+2 kjenner absolutt ingenting. Men har morkaken foran denne gangen.

jeg er gravid med nr 5 nå og det er først nå i uke 18 at jeg tydelig kjenner liv, før det så kan det liksågodt ha vært luft eller tarmer men jeg har følt at det har vært den lille, man da snakk om ett lite dult nå og da annenhver uke.

4. graviditet nå. med nr 1 og 2 kjente jeg liv tidlig (ca 13 uker), men med nr 3 var det ikke før flere uker senere, og det samme denne gang. HAR kjent liv noen ganger, men flere dager mellom hver gang. Jeg har vært bedre og bedre "polstret" på magen hvor hver graviditet- kan jo hende det har noe med saken å gjøre- eller rett og slett kjønnet på babyen. Guttene var livlige tidlig og magen rett ut- imens nr 3 var jente og ga seg ikke til kjenne så fort siden magen gikk i bredden mer enn den var utover.

Kjente liv med tredjemann 16+0. De andre to 17+2. Tror det meste er normalt. Plutselig kjenner du det!:)

Uke 12-13 kjente jeg noe sommerfugllignende. Men Kine 1 eller 2 ganger.
Tydelig bevegelse kjente jeg 17+4.
Er nr 2 her.
Morkaka foran denne gangen.

Med førstemann kjente jeg liv daglig fra uke 18. Nå kjente jeg de første bevegelsene i uke 15, men det kan plutselig gå en uke i melllom. På oul i går la hun med ryggen til, og mistenker st hun ligger mye sånn og sparker innover. Forklarer det "presset" jeg har kjent i magen til tider:)

Jeg er 17+2 og 3. gangs, men kan ikke med sikkerhet si at jeg har kjent noe særlig liv [emoji53] Er litt bekymret, for jeg har mistet før, men det var før uke 12. Var på TUL i uke 13+1 og da var alt fint. [emoji4]

Jeg er 2.gangs nå og er 18+6 idag. Har ikke kjent noe som jeg sikkert kan si at er spark. Vet at morkaka ligger foran i magen, så ser for meg at det er derfor jeg ikke kjenner bevegelse ennå. Forrige gang tror jeg at jeg kjente de første sparkene i uke 15/16.

Back
Topp