Dere som er gravid med nr.2-3 osv..er det noen som kjente liv sent? Jeg kjente liv 19+1 med nr.1, (7 år siden) Er nå 15+4, og har ikke kjen noe. Blir så klart bekymret når jeg leser at mange kjenner liv i uke 12 og 13.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her. Er 15+2 idagKjente liv i uke 16 med nr 1 og i uke 13/14 med nr 2. Nå er morkaken mellom magen og mini så jeg regner med at jeg må vente en stund før jeg får kjenne liv. Er 13+4 idag.
Samme her.Kjente liv i uke 16 med nr 1 og i uke 13/14 med nr 2. Nå er morkaken mellom magen og mini så jeg regner med at jeg må vente en stund før jeg får kjenne liv. Er 13+4 idag.
Er 14+0 i dag! Har prøv i en ukes tid å dytte på magen ol for å kjenne, men ingenting. I går, da vi var å hilste på "nye" naboer var det plutselig aktivitet
Prøvde å få mer etter at jeg kom hjem, men da var det ingenting igjen! =)Plutselig er de derJeg er 15+5 idag, og er 2.gangs kjenner fortsatt ikke noe....blir såååå utålmodig...
Kjenner nå små søte spark flere ganger om dagenDe første kom om kvelden 16+1
![]()
Jeg er 15+5 idag, og er 2.gangs kjenner fortsatt ikke noe....blir såååå utålmodig...
Vet du hvor morkaken ligger? Viss den er foran kan det drøye litt ekstra før en kjenner noe.Og i morgen er jeg 17+0 fortsatt kjenner ingen spesielle bevegelser. Kanskje litt kribling
Vet du hvor morkaken ligger? Viss den er foran kan det drøye litt ekstra før en kjenner noe.
Ser også at flere over og i desember-forumet opplevde å kjenne liv sent både med nr. 2 og nr.3.