Kjenne liv sent med nr. 2?

Lil-17

Forumet er livet
Desemberlykke2017
Snøfnuggene 2018
Septemberbarna 2019
Oktoberlykke 2019
Dere som er gravid med nr.2-3 osv..er det noen som kjente liv sent? Jeg kjente liv 19+1 med nr.1, (7 år siden) Er nå 15+4, og har ikke kjen noe. Blir så klart bekymret når jeg leser at mange kjenner liv i uke 12 og 13.

Kjente liv i uke 16 med nr 1 og i uke 13/14 med nr 2. Nå er morkaken mellom magen og mini så jeg regner med at jeg må vente en stund før jeg får kjenne liv. Er 13+4 idag.

Å kjenne liv er jo veldig individuelt... morkake, ekstra polstring, hvordan babyen ligger osv... alt virker inn...

Det er vel ikke før uke 20 at man skal begynne å kjenne liv hver dag... :)

Jeg kjente i uke 13 med min første. Veldig tidlig. Med nr to kjente jeg ikke før i uke 16. Mulig jeg kjente noe før men det var ikke tydelig isåfall. Nå er jeg 13+5. Ganske sikker på at jeg ikke har kjent noe. Har lurt et par ganger, men... har morkaka foran denne gangen så regner med at det vil ta litt tid før jeg kjenner noe denne gangen :)

Godt å se at det er forskjeller :) Får prøve å slappe av desse 19 dagene før oul.

Jeg har heller ikke kjent noe særlig ( er 3gangs) Trodde jeg kjente antydning til killing/bobling i forrige uke men har ikke kjemt noe etter dette og jeg er 15+3 [emoji3] Men har doopler så jeg hører [emoji178]lyden og spark så er ikke bekymret[emoji6] Men gleder meg til å kjenne daglige spark nå[emoji7]

Jeg kjente i går!! :joyful: Er 14+0 i dag! Har prøv i en ukes tid å dytte på magen ol for å kjenne, men ingenting. I går, da vi var å hilste på "nye" naboer var det plutselig aktivitet :Heartred Prøvde å få mer etter at jeg kom hjem, men da var det ingenting igjen! =)

Tenkte det samme i dette svangerskapet. Synes jeg husket ifra sist at jeg kjente i uke 14.
Kjente noen små dult i uke 15 nå. Men ingenting rytmisk. Men 1 uke etterpå kjenner jeg daglig bevegelse. Så du skal nok se at det kommer[emoji4]

Jeg er femtegangs og har ikke kjent noe. Kjente heller ikke liv før i uke 20 med nr 3 -sååååe alt er vel avhengig av morkakens plassering osv:)

Kjenner nå små søte spark flere ganger om dagen :D De første kom om kvelden 16+1 :)

Jeg er 15+5 idag, og er 2.gangs kjenner fortsatt ikke noe....blir såååå utålmodig...
Plutselig er de der ;)..men ja, en blir utolmodig av å vente på sånne ting.

Nå blir det tydeligere og tydeligere romstrering og spark:) deilig!!

Og i morgen er jeg 17+0 fortsatt kjenner ingen spesielle bevegelser. Kanskje litt kribling
Vet du hvor morkaken ligger? Viss den er foran kan det drøye litt ekstra før en kjenner noe.
Ser også at flere over og i desember-forumet opplevde å kjenne liv sent både med nr. 2 og nr.3.

Vet du hvor morkaken ligger? Viss den er foran kan det drøye litt ekstra før en kjenner noe.
Ser også at flere over og i desember-forumet opplevde å kjenne liv sent både med nr. 2 og nr.3.

I forhold til tul lo den normalt. Jeg kjente 1 man ca.i uke 20, men da lo morkaken foran.

Back
Topp