Kjenne liv på utsiden av magen

Det var ikke mange dagene imellom fra jeg kjente spark inni magen, til det var mulig å kjenne dem utenpå også :) Fram til nå er det kun jeg og min datter som har kjent, da far ligger syk og har mer enn nok med seg selv. Kjempe herlig å kunne la datteren vår kjenne på lillesøster, hun ble helt i ekstase og spør titt og ofte om å få kjenne nå :D
 
Satt i møte på jobben her om dagen og han som satt ved siden av meg kunne se Winter sparke [emoji173]️ ganske herlig, og ganske forstyrrende på design review :D
 
Kjente sjølv det utenpå i dag. Lågbi senga, og fant handa til samboer som sov ved sida av, så han fekk med seg dunkinga :)
 
Jeg er førstegangs og kjent liv siden uke 16, i uke 17-18 fikk samboeren også kjenne :D Nå kjenner jeg liv jevnlig. Men jeg er gravid med tvillinger så da kan man visst kjenne det litt tidligere.
 
Tok litt tid her grunnet morkake forann på magen. Men mannen kjente i utenpå når jeg var 21 uker :)
 
I går, 20+1 fikk sambo endelig kjenne spark på utsiden. Og jeg fikk kjenne de sterkeste jeg har opplevd så langt - skvatt nesten litt til. For en herlig følelse dette er, alt ble plutselig så mye mer virkelig :)
 
Jeg er 20+2 og har kjent spark på utsiden flere ganger, men ikke ofte. Kjenner liv hver dag, men ikke særlig kraftig. Morkake foran, så får nok dessverre ikke oppleve like mye leven som med storebror.
 
Noken andre med morkaka forran og overvekt her? Har kjent tydelige spark og dult på innsida fra uke 19 ca, men framleis ikkje utanpå.. Trur eg kjenner av og til når han kjem med ekstra sterke spark, som f.eks. i dag tidlig, men usikker på om det bare er hodet mitt som kobler sparka fra innsida så eg får kjenne dei utanpå eller om eg faktisk kjenner dei om dåke skjønner :) E 24+6 i dag, og kjempe utolmodig for å få kjenne og for at barnefar skal få kjenne :O Gleder meg sånn <3
 
Noken andre med morkaka forran og overvekt her? Har kjent tydelige spark og dult på innsida fra uke 19 ca, men framleis ikkje utanpå.. Trur eg kjenner av og til når han kjem med ekstra sterke spark, som f.eks. i dag tidlig, men usikker på om det bare er hodet mitt som kobler sparka fra innsida så eg får kjenne dei utanpå eller om eg faktisk kjenner dei om dåke skjønner :) E 24+6 i dag, og kjempe utolmodig for å få kjenne og for at barnefar skal få kjenne :O Gleder meg sånn <3
Jeg har morkaka foran, er overvektig og kjenner/ser spark på utsiden. Men han ligger godt i pluss på vektsida ut fra 3D ul da. Jeg er 25+3 i dag :)
 
Jeg har morkaka foran, er overvektig og kjenner/ser spark på utsiden. Men han ligger godt i pluss på vektsida ut fra 3D ul da. Jeg er 25+3 i dag :)
okei, heldige du <3 Håper ikkje det e lenge til eg kjenne her :) Kjenne som sagt milde spark utanpå trur eg, så kjem nok snart :D
 
Back
Topp