Kjenne liv på utsiden av magen

:)Har kjent d utpå noen uker. Men på mandagskveld var lille så aktiv når jeg la eldstejenta, så hun la handa på magen og fikk kjenne spark fra lille i magen før pappan:Heartred Kan tro hun var stolt !:)
Men det er som flere sier, at det er somregel litt vanskelig å time enda, hvis samboer skal kjenne så må han nok være ganske tålmodig ..:p
 
Har kjent spark på utsiden noen ganger de siste dagene :woot: Er 18+2 idag. Pappaen har ikke hatt sjans enda da, er ikke så ofte bebis sparker så mange ganger på rad at han rekker å kjenne etter :p
 
Vi (jeg og mannen) kjente det for første gang utenpå i går:D 16+5 var jeg i går. Jeg kjenner en del romsteringer der inne på kvelden for tiden <3
 
Kjenner ofte noe på utsiden. Akkurat som babyen poker meg ;P
 
Jeg kjente spark fra innsiden første gang når jeg var 17+1. Pappan fikk kjenne et spark fra utsiden når jeg var 18+1 :) Er 18+5 idag og har ordinær ultralyd i morgen <3
 
Både jeg og pappaen har kjent utenpå fra rundt uke 17 ❤
 
Jeg har noen kilo ekstra, så her kjennes ingenting på utsiden... og gjør nok ikke det før godt etter jul en gang. :)

Det var jo litt jug vistnok.. For på lørdag var det baluba i magen om morgenen, og jeg måtte vekke mannen min så han også fikk kjenner på dultene på utsiden. 20+5 eller 6..
 
Ja! Både jeg og mannen kan se henne sparke :D har morkaka foran til og med!
 
Kjenner ikke fra utsiden, har nok for mye padding på magen, og lillebrøster i magen er ganske rolig av seg også. :p
 
Har kjent på utsiden en liten stund! Men nå tror jeg hun har snudd seg, for nå kjenner jeg spark langt inne og ned mot blæra mi! :p
 
I dag dyttet lille til armen min fordi jeg hadde den inntil siden av magen, og armen ble skikkelig dyttet utover. Så utrolig rart ut - boiiing liksom :D
 
Pappaen fikk kjenne spark i går :D
 
Har lenge vært i tvil om jeg har kjent det utenpå eller bare innenfra,men i går forsvant alle tvil da var det liv i leieren og jeg kjente sparkene helt tydelig og hardt utenpå magen. 21 uker i dag
 
Pappaen kjente det for første gang i går, det var så gøy :) Er 19 + 5
 
Nå har både pappa og storebror kjent at lillebror sparker<3 Og vi kan ofte se det på magen også. og morkaken er visst veldig innovervendt fikk jeg høre på ultralyd. Hun sa at det var ikke noe tvil om at jeg kjente sparkene godt på utsiden :)
 
Endelig idag 21+0 kjente jeg lille snuppa mi på utsiden av magen. Har tatt litt tid pga morkaka ligger mot magen.
 
Back
Topp