Kjenne liv på utsiden av magen

Sist fikk mannen kjenne utenpå i uke 15, men denne gangen er morkaken foran så spørs om vi begge må smøre oss med tålmodighet!
 
Ikke kjent utenpå enda. Jeg kjente liv for ett par uker siden med litt kribling og sånn, men det har også blitt borte. Så akkurat nå er det kun magen som vokser uten at jeg merker noe til baby.
 
Merka det på tirsdag! Mannen fikk kjenne, vi kunne nesten ikke tro det :woot:
Wow! Her har ikke mannen fått kjenne enda, men både igår og idag har jeg kjent det! Jeg ble helt satt ut, SÅ tidlig liksom?? Men det var ikke noe tvil liksom! Og det føles jo HELT fantastisk <3
 
Ikke kjent utenpå enda. Jeg kjente liv for ett par uker siden med litt kribling og sånn, men det har også blitt borte. Så akkurat nå er det kun magen som vokser uten at jeg merker noe til baby.
Den ventinga er uutholdelig! ;) Men såå verdt det når man endelig kjenner noe <3
 
Den ventinga er uutholdelig! ;) Men såå verdt det når man endelig kjenner noe <3
Jeg vet. Særlig når jeg kjente liv i uke 14, men ikke nå. :p og i de 2 forrige svangerskapene så har jeg jo kjent det daglig i uke 14 ;) men, plutselig kommer det :)
 
Ja, kjente det for ca en uke siden. Er 17+0 i dag. Veldig gøy! Kjenner mer og mer liv for hver dag som går nå <3
 
Jeg har kjent liv utenpå i et par uker. Er 18+0 nå. Mannen fikk kjenne det for et par dager siden, men han kunne nok ha kjent det før. Bare litt vanskelig å time det akkurat når bebis sparker. Nå kjenner jeg det ganske sterkt på innsiden også. Skvetter liksom litt til hver gang :p
 
Jeg kjenner ingenting enda, tror isåfall ikke det. Kjente det veldig tidlig med første, tror det var rundt uke 12-13, og utenpå magen rundt uke 17-18. Nå er jeg andregangs i uke 16 og har enda ikke kjent noe, all rumlingen og luft tror jeg neppe skal forveksles med bevegelser og spark. Men tror jeg har en del kynnere for tiden, som gjør at magen blir veldig stram og da kjenner jeg livmoren temmelig godt, så om ikke annet så har jeg i det miste kjent noe :p
 
Kjenner ikke utenpå enda, men gleder meg veldig til mannen også får føle spark:Heartred
 
Jeg har noen kilo ekstra, så her kjennes ingenting på utsiden... og gjør nok ikke det før godt etter jul en gang. :)
 
Jeg kjenner veldig tydelig på innsiden men er fortsatt usikker på om jeg kjenner det på utsiden eller om jeg innbiller meg :p er 19 uker på vei.
 
Nå har vi kjent det utenfor magen i litt over ei uke. Gøy å se hvordan mannen lyser opp når han føler bevegelsene til lille:love7
 
Idag SÅ jeg det utenpå magen! :))) wow! Allerede liksom?! :) Men ingen tvil, kjent spark og magen bula ut! Flere ganger <3
 
Back
Topp