Kjenne liv med morkaken foran

Venter fortsatt spent! Har morkake foran og op OUL, sa jordmor at jeg muligens måtte forvente å vente med å kjenne noe til uke 22-23.. er 19+3 nå
 
jeg er førstegangs, og
aner ikke hvor morkaka ligger..
Men ikke kjent liv enda. kun en gang jeg har kjent noe bobling. er 17+3 idag.
Har UL torsdag etter påske så spent å se hvor morkaka ligger og bevegelser.
Korleis gjekk da på torsdag?:)
 
Kjenner fremdeles ingenting !! Begynner nesten å bli bekymret, selv om jeg veit det enda kan ta noen uker. Uke 18 nå.
 
Jeg har morkaken foran og har kjent liv i kanskje 2 uker nå? Er 19+4. Jordmor på OUL mente at det var nok pga jeg er slank og i tillegg er gutten i magen svært aktiv :D
 
Visste ikke at jeg hadde morkaka foran før oul, men har kjent liv siden uke 17. Men da var det lite og sporadisk, noen dager kjente jeg ingenting. Nå er jeg i uke 20 og kjenner det daglig, flere ganger om dagen. Mest på kvelden! Mannen har også kjent det utenpå og fireåringen kjente det første gang i dag og var helt i ekstase!
 
Kjente endelig sikkert liv i går! ♡ 21+0. Både jeg, mannen og eldste barnet kjente sparkinga ♡
 
Kjent liv siden uke 17, men jeg en andregangs og har begge gangene hatt morkaken foran. Tipper jeg kjente det så tidlig fordi jeg visste hvordan det føltes ut og hva jeg skulle kjenne etter. 1.gang var jeg sikker på at det var baby en gang etter uke 20/21. Det gikk da opp for meg at jeg hadde kjent små bevegelser lenge før, bare ikke visst at det var det var. :joyful:
 
Jeg er førstegangs med morkaka foran. Først i 24+noe jeg definitivt kunne si det var baby jeg kjente. Da forstår jeg at jeg har kjent henne lenge egentlig, men det har vært mer vagt. Nå er det ingen tvil på de sterkeste bevegelsene. :Heartred
 
28+6 kjenner mye liv, men kjenner ikke bevegelse like godt der morkaken ligger. Den ligger litt overalt hos meg.
 
Back
Topp