Kjenne liv i uke 16...

Bkno8503010

Første møte med forumet
Har kjent baby en ukes tid nå, men tror ikke jeg har kjent noe i dag :/ Er det vanlig at det kan gå dager uten å kjenne liv i starten? Har foranliggende morkake, så dette har nok også litt å si ang å kjenne spark har jeg skjønt...?

Har kjent baby en ukes tid nå, men tror ikke jeg har kjent noe i dag :/ Er det vanlig at det kan gå dager uten å kjenne liv i starten? Har foranliggende morkake, så dette har nok også litt å si ang å kjenne spark har jeg skjønt...?
Veldig vanlig å ikke kjenne liv hver dag på dette tidspunktet :happy: de er enda veldig små og har god plass til å turne rundt!

Masse plass! Jeg har også foranliggende morkake denne gangen og for min del har det litt å si hvordan bevegelsene i magen kjennes ut. Er 19+6 nå og syns vel egentlig at det er først de siste par dagene at jeg har kjent bevegelser mer jevnlig

Veldig vanlig :) har morkaka foran for første gang og det er STOR forskjell! er 15+3 og har kjent baby 3-4 ganger hvor jeg er sikkert det var baby

Helt vanlig! Jordmor sa til meg sist at det er ikke før i uke 25 du skal kjenne noe hver dag. Skjønner godt du blir bekymra, men de er bittesmå enda og har masse plass ❤️

Ja, har kjent nesten hver dag, blir såklart redd når jeg ikke kjenner på en dag, men er ganske normalt så tidlig :smug: 16+4 idag.

Du kan alltids prøve med et glass kald sukkerholdig drikke og så legge deg helt i ro, men ikke sikkert du kjenner da heller.

Jeg kjenner også nesten hver dag(uke 18) men noen dager kjenner jeg ikke i det hele tatt. Veldig frustrerende, men tror det er normalt så tidlig.

Back
Topp