Kjenne liv i uke 15?!

Anki89

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Nå er jeg litt usikker, men jeg tror jeg har begynt å kjenne litt liv for tiden:).. Ikke noe store greier, men er sikker på at den lille er litt aktiv på kvelden. Er dette for tidlig? Får frysninger i kroppen, det er så kjekt. Har skjedd 3 kvelder ved leggetid. Akkurat som det bobler eller jeg har sommerfugler i magen:D
Noen som har noe å sammenligne med eller merket det samme? :)

Det er sånn jeg oppdaget det aller første gangen. Akkurat som bobler som sprakk, sommerfugler som strøyk meg forsiktig på magen. Så det kan absolutt være den lille :) Nå kjenner jeg noen som dytter forsiktig borti meg, så følelsen er litt anderledes denne gangen, men like spennende og herlig :)

kjenner også liv, og har gjort det en liten stund=) er 16+2, og kjenner små dult inni magen=) Kjempe koselig!!

Man kan kjenne det nå ja :) mange som ikke har vært gravid før, vet ikke hva de skal kjenne etter.. men jeg selv har kjent det fra uke 15 i forige svangerskap og i denne :D akkurat som du beskriver.. så vær forberedt på at om ikke så lenge så kan du SE det beveger seg i magen :P haha ble nesten litt redd første gang jeg opplevde det :P :)

jeg kjenner ingenting jeg:( å dette er mitt 3 svangerskap...
savner å kjenne.

Man kan kjenne det nå ja :) mange som ikke har vært gravid før, vet ikke hva de skal kjenne etter.. men jeg selv har kjent det fra uke 15 i forige svangerskap og i denne :D akkurat som du beskriver.. så vær forberedt på at om ikke så lenge så kan du SE det beveger seg i magen :P haha ble nesten litt redd første gang jeg opplevde det :P :)

Se det? Så spennende!!:) Trodde det var lenge til?! Da kan vel mannen kjenne det også snart da eller? :) :)

Se det? Så spennende!!:) Trodde det var lenge til?! Da kan vel mannen kjenne det også snart da eller? :) :)

ja er bare noen få uker til dere kan kjenne det med hånden, og se bevegelsene <3 det er herlig og morro :D husker ikke helt når dette skjedde, men hadde ikke store kulen hvertfall :)

ja er bare noen få uker til dere kan kjenne det med hånden, og se bevegelsene <3 det er herlig og morro :D husker ikke helt når dette skjedde, men hadde ikke store kulen hvertfall :)

Oi oi! Så kjekt!! Trodde det var i uke 28 eller senere:) You made my day :D!

Oi oi! Så kjekt!! Trodde det var i uke 28 eller senere:) You made my day :D!

hehe så gøy :) mener vi begge har kunnet kjenne det svakt med hånden før ultralyd ;) (kan jo hende det er forskjellig fra person til person).. husker ikke om jeg kunne SE så mye akkurat i den samme tiden..men det går fort når man først har kjent liv, og barnet vokser veldig fort i begynnelsen :D

hehe så gøy :) mener vi begge har kunnet kjenne det svakt med hånden før ultralyd ;) (kan jo hende det er forskjellig fra person til person).. husker ikke om jeg kunne SE så mye akkurat i den samme tiden..men det går fort når man først har kjent liv, og barnet vokser veldig fort i begynnelsen :D
tror det er veldig individuelt da for jeg kunne ikke kjenne noe selv en gang før uke 19 sist gang (den dagen jeg var på OUL :-)) og det tok enda noen uker før sambo kunne kjenne det enda lenger før vi kunne se det.

Jeg satser på at jeg er en av de heldige;) gleder meg. Utrolig kjekt å kjenne det beveger seg hvertfall! Vår lille bebi:):)

Sist sv.skap kjente jeg ikke liv før uke 20, men fra jeg kjente det til jeg også kunne se det utenpå magen gikk det bare 2-3dager :) Gleder meg stort til dette igjen, ikke kjent noe enda ;)

tror det er veldig individuelt da for jeg kunne ikke kjenne noe selv en gang før uke 19 sist gang (den dagen jeg var på OUL :)) og det tok enda noen uker før sambo kunne kjenne det enda lenger før vi kunne se det.

er nok veldig forskjellig.. fordi det tok mye lenger tid å kjenne noen spark med nr 1.. også kansje fordi jeg ikke visste hva jeg skulle kjenne etter :P men med nr 2, så kjente jeg det selv, også med hånd ganske tidlig :)

Back
Topp