Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har passert 16 uker og kjenner absolutt ingenting. Kjente ikke før en stund etter OUL med første. Har lest at førstegangsgravide ofte ikke kjenner liv før i uke 22, men at flergangsgravide kan kjenne noen uker tidligere. Men 12 uker er kjempetidlig da!
Ja etter passert 12 uker startet det for fullt her. Kjenner masse. Nå venter jeg bare på første dult mot handen. Er 14+2 uker nå etter menstermin, men er nok kommet litt lengere. Mitt 3. barn.
Har alltid kjent dult mot hånden i uke 17 tidligere, også første gang jeg var gravid så det varierer veldig. Kan ikke huske tidligere at jeg kjente så tydelig liv i magen som nå, før det kunne kjennes utenpå. men nå har jeg 12 år mellom 1 og 2, og nå 2,5 år mellom 2 og 3.Jeg har passert 16 uker og kjenner absolutt ingenting. Kjente ikke før en stund etter OUL med første. Har lest at førstegangsgravide ofte ikke kjenner liv før i uke 22, men at flergangsgravide kan kjenne noen uker tidligere. Men 12 uker er kjempetidlig da!