Kjenne liv i uke 12?

millis218

Andre møte med forumet
Er det flere flergangsfødende som kjenner liv allerede i uke 12? Dette er mitt tredje barn, og ble litt overrasket over at det kom så tidlig. Andre som har opplevd det samme?

Ja etter passert 12 uker startet det for fullt her. Kjenner masse.:) Nå venter jeg bare på første dult mot handen. Er 14+2 uker nå etter menstermin, men er nok kommet litt lengere. Mitt 3. barn.:)

Jeg har passert 16 uker og kjenner absolutt ingenting. Kjente ikke før en stund etter OUL med første. Har lest at førstegangsgravide ofte ikke kjenner liv før i uke 22, men at flergangsgravide kan kjenne noen uker tidligere. Men 12 uker er kjempetidlig da! :)

Jeg har passert 16 uker og kjenner absolutt ingenting. Kjente ikke før en stund etter OUL med første. Har lest at førstegangsgravide ofte ikke kjenner liv før i uke 22, men at flergangsgravide kan kjenne noen uker tidligere. Men 12 uker er kjempetidlig da! :)

Ja, jeg ble også veldig overrasket! Men jeg er helt sikker på at det er det, så det er veldig stas[emoji173]️

Ja etter passert 12 uker startet det for fullt her. Kjenner masse.:) Nå venter jeg bare på første dult mot handen. Er 14+2 uker nå etter menstermin, men er nok kommet litt lengere. Mitt 3. barn.:)

Kjente det for første gang for noen dager siden, 11+4. Er akkurat 12 uker i dag, og er ikke i tvil om at det er den lille jeg kjenner [emoji85][emoji173]️

Har alltid kjent dult mot hånden i uke 17 tidligere, også første gang jeg var gravid så det varierer veldig. Kan ikke huske tidligere at jeg kjente så tydelig liv i magen som nå, før det kunne kjennes utenpå.:) men nå har jeg 12 år mellom 1 og 2, og nå 2,5 år mellom 2 og 3.:)

Kjenner de første boble-bevegelsene nå i uke 14. Var vel uke 16 i første svangerskap :-)

Jeg er 14+6 i dag og har ikke kjent noe enda :( gleder meg veldig til å begynne å kjenne bevegelse.

Back
Topp