Kjenne liv i magen

TessAlp

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
Septemberlykke 2016
Julegavene 2019
Januarlykke 2020
Når kjente du for første gang liv i magen? Og når kunne barnefar/andre kjenne spark fra utsiden?
Synes det er så spennende og klarer nesten ikke å vente på at sambo kan kjenne spark! Jeg selv kjente liv 18+1 og er førstegangsfødende. På OUL-dagen, 18+2 forsto jeg at det jeg kjente dagen før var spark da lillegutt visste teng til liv igjen. Men har ikkje kjent noe si da og er 19+0 idag.

Jeg er førstegangsfødende og kunne kjenne spark på utsiden 18+0 :)

Hm jeg har kjent et par ganger, men svakt:) ikke kjent noe på utsiden enda, men har litt magefett så :-D 19+0 i dag!

Har kjent liv en stund, men kjennee ikke daglig ennå. Kjente også et lite dunk på utsiden en kveld jeg kjente lille var svært aktiv:) er 18+5 nå så det blir nok mer og mer fremover:)

Jeg har kjent liv i hele uke 18, er i uke 19+0 idag. Igår kveld lå han å sparket i magen i halvannen time, men idag har jeg nesten ikke kjent noen spark :-)

Er førstegangs og har kjent liv nesten daglig fra starten av uke 16. I dag har jeg vært i bursdag med mye familie og det har vært og er tydeligvis fest i magen og! Er 17+2 i dag. Meget overrasket over at jeg kjenner såpass mye liv allerede.. Det lille magefettet jeg hadde ble borte med kvalme og oppkast så vil tro det er derfor jeg kjenner det så tidlig.
Og nå kjente far det på utsiden for første gang:D

19+3 sparket veslejenta skikkelig til for første gang! Å som jeg skvatt, Hehe:-) (førstegangs med morkaka på frmsiden)!

I uke 16, mannen min kjente da spark 16+5 :) Er tredjegangs og for første gang er morkaka i ryggen og ikke foran, så dette var kjempegøy, å slippe og vente til etter uke 20!

Jeg har ikke kjent liv enda, og er 18+4... har ikke noe særlig magefett og vet at morkake ikke ligger foran.. er det normalt likevel?

Tredjegangs, kjente liv for første gang i uke 13 ca. Barnefar kjente liv på utsiden for første gang i dag. 18+5. Kjent det selv for et par dager siden på utsiden. På par dager nå så har aktivitetsnivået til den lille bare økt og økt! Koser meg masse! ❤️❤️❤️

19+3 sparket veslejenta skikkelig til for første gang! Å som jeg skvatt, Hehe:) (førstegangs med morkaka på frmsiden)!
Hvor kjente du sparket? Er 19+5 med morkaka på fremsiden og føler ikke jeg har kjent noe som helst.. Trodde jeg hadde kjent noe men er litt usikker.. Flere dager siden sist

Jeg har ikke kjent liv enda, og er 18+4... har ikke noe særlig magefett og vet at morkake ikke ligger foran.. er det normalt likevel?
Jeg tror alt er veldig individuelt. Ser jo at her er mange som har kjent mye til sin lille, mens andre ikke kjenner noe. Jeg har heller ikke mye magefett, så det er nok bare individuelt. Var senest i dag og hørte hjertelyd så vet jo at alt er bra :)

Hvor kjente du sparket? Er 19+5 med morkaka på fremsiden og føler ikke jeg har kjent noe som helst.. Trodde jeg hadde kjent noe men er litt usikker.. Flere dager siden sist

Litt under navlen! Kjente ingenting i går - så venter spent på kvelden, da ho gir livstegn! Veldig uregelmessig enda:-) Men var virkelig ikke til å ta feil av den dagen ho sparket til! :-)

Er 18+1 i dag og har ikke kjent så mye som en boble enda! Bruker doppler annenhver dag og hører at hjertet slår,men npr skal jeg kjenne noe? :) når kjente dete liv første gang? Er førstegangs...

Jeg er førstegangs og kjente for første gang på lørdag, da var jeg 18+4. Var hos jordmor i forrige uke, som sa at det er helt normalt å vente noen uker til før det kjennes. Så ble overrasket og ikke minst kjempeglad når første spark kom! :D <3

Jeg har kjent liv siden uke 12, men igår på morgenen kjente jeg henne utenpå magen for første gang :love7 Kan ikke si annet enn at den følelsen er like fantastisk hver eneste gang :Heartred Er tredjegangs, men morkake foran og 19 uker imorgen.
Akkurat når sambo hadde reist på jobb gjorde hun dette selvfølgelig :p :)
Men siden igår har jeg ikke kjent mer utenpå, bare masse bevegelser og "stepping" på blæra mi :p ;)

Er 22+0 idag, og har kjent liv et par uker allerede, men jeg lurer på hvor ofte det er vanlig å kjenne liv i løpet av en dag? Igår var det ikke like mye som det var i forrigårs etc. Har morkaka foran men kjenner når hun sparker i den og. Kan det være at hun har snudd seg inn mot ryggen min som gjør at jeg ikke kjenner like mye hele tiden? Tror hun i utgangspunktet er ganske rolig av seg men lurer allikevel :)

Back
Topp