Kjenne liv hver dag?

tingeling1

Forumet er livet
Jeg har kjent liv inni magen et par uker snart, har fått høre at det er veldig tidlig. I begynnelsen kunne det gå dager mellom hver gang jeg kjente de små sommerfugl-bevegelsene. Nå i det siste har jeg kjent det hver dag. er det slik at man skal kjenne det hver dag fra nå, eller er det først når man kjenner ordentelige spark?

det gjør ingenting om du ikke kjenner bevegelser hver dag så tidlig. Kjente selv veldig tidlig, men det var forskjell fra dag til dag. Fra uke 20- 22 er det vanlig å kjenne liv hver dag så ikke vær bekymret hvis det avtar[:)] Er du i tvil så snakk med jordmor eller legen din. Står om det på hovedsiden til BV også hvis du går inn på en av ukene jeg nevnte[;)]

Jordmora mi sa at fra uke 25 bør du kjenne liv hver eneste dag, hvis ikke skal man ta kontakt med lege\ evt fødeavdelinga. [:)]

har hørt man skal kjenne etter liv hver dag når du har passert 25 uker

Jeg er helt sikker på at jeg kjenner noe selv innimellom... Men det er kun i tilfeller hvor jeg sitter... Akkurat som noe som "stryker" meg på innersiden av magen. Kjempe lett... Helt ubeskrivelig.. Alle ler av meg, og sier det ikke kan stemme, men jeg er helt sikker selv!!!!

Back
Topp