Kjenne bevegelser??

Kitina

Andre møte med forumet
Jeg er 17 uker i morgen, har fått beskjed i uke 12 om at jeg har morkaken foran, er førstegangsgravid, og ganske overvektig. Spørsmålet mitt er om det i det hele tatt er mulig at jeg har kjent bevegelser i dag? Kjente en følelse litt under navelen som ikke jeg føler kan sammenlignes helt med luft eller annet jeg har kjent før :rolleyes: Kunne kanskje kjentes ut som en sommerfugl som flaksa veldig fort med vingene veldig kort?? Jeg syns hele graviditeten generelt er vanskelig å fatte da jeg ikke føler meg særlig gravid.. så sliter litt med å tro på sånne ting :nailbiting: Andre som har liknende opplevelse? Eller tror det kan være bevegelse jeg har kjent?

Samme her. Jeg er i uke 18, overvektig, men livmoren bak. Jeg har kjent litt dulting som jeg er usikker på, men ikke som jeg er helt sikker på at er bevegelser. Kjempe kvalm, men utenom det føler jeg meg egentlig ikke noe særlig gravid. Gleder meg til ultralyd om en uke for å se om det faktisk er liv der og ikke bare luft bobler.

Hørtes ut som de første bevegelsene, ja :)
Veldig individuelt med bevegelser, selv med morkaken foran. Men det er ikke umulig :) :)

Samme her. Jeg er i uke 18, overvektig, men livmoren bak. Jeg har kjent litt dulting som jeg er usikker på, men ikke som jeg er helt sikker på at er bevegelser. Kjempe kvalm, men utenom det føler jeg meg egentlig ikke noe særlig gravid. Gleder meg til ultralyd om en uke for å se om det faktisk er liv der og ikke bare luft bobler.

jaa, jeg skal på oul 31 mai, kjenner det er uutholdelig lenge å vente .. håper det løser mange bekymringer :depressed:

jaa, jeg skal på oul 31 mai, kjenner det er uutholdelig lenge å vente .. håper det løser mange bekymringer :depressed:

forhåpentligvis går tiden fort. Synes det er forferdelig å vente også.
Håper vi kjenner noe snart. :)
Kunne trengt noe bevis på liv. :)

Om du synes det kunne vært en uforklarlig leamus, men mykere. Så er det sannsynligvis bevegelse.
Eller følelsen av at noen trommer med fingrene lett på innsiden av magen.

:)

Jeg har også morkaken rett foran, men kjente de første bevegelser i går. De kom ganske langt ned, kanskje 3-4cm unna skambeinet (og ut mot siden) ish :happy: er 19+1

Om du synes det kunne vært en uforklarlig leamus, men mykere. Så er det sannsynligvis bevegelse.
Eller følelsen av at noen trommer med fingrene lett på innsiden av magen.

:)

ja! Det var en god forklaring! Nesten som et spøkelse trommet meg lett på magen :hilarious:

ja! Det var en god forklaring! Nesten som et spøkelse trommet meg lett på magen :hilarious:
Sånn koselig lett finger tromming :D
Første gangen tenkte jeg at jeg innbiller meg ting, men så har det gjentatt seg og da kobla hjernen inn på ett tidspunkt.

Back
Topp